حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
269 بازديد

حرکت چرخ‌های تولید در کارخانه کاشی عقدا

حرکت چرخ‌های تولید در کارخانه کاشی عقدا

کاشی لند- دهشیری گفت:با توجه به بند ۲ اصل ۱۵۶ قانون اساسی، یکی از وظایف قوه قضائیه احیای حقوق عامه بیان شده که یکی از جلوه‌های احیای حقوق عامه، حمایت از تولید داخلی است.

وی افزود: در همین راستا، این کارخانه که به دلیل اختلاف شدید مدیران و سهام داران و فشار طلبکاران از سال ۹۳ تاکنون تعطیل و ۲۰۰ کارگر نیز بیکار شدند با ورود سرمایه گذار جدید و مدیران این شرکت و تلاش دستگاه قضایی مجددا به چرخه تولید بازگشت.

دهشیری تصریح کرد: علیرغم تشکیل ۲۰۰ پرونده در دادگستری استان و همچنین فشار طلبکاران ،  به همت حوزه قضائی بخش عقدا و به ویژه شواری حل اختلاف این بخش، این واحد تولیدی به چرخه اقتصاد و صنعت و تولید کشور بازگشت.
وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بدهی حداقل ۱۰۰ نفر از بدهکاران پرداخت و تفاهم‌های لازم با بانک‌های عامل صورت گرفت و همچنین با صلح و سازش ایجاد شده از تشکیل ۱۰۰ پرونده دیگر در دستگاه قضا پیشگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد اضافه کرد: با حمایت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد، خط اول تولید این کارخانه با ظرفیت اسمی ۳ میلیون مترمکعب کاشی و سرامیک به تولید بازگشت و تا پایان سال با راه اندازی خط دوم کارخانه و جذب نیروی کار جدید، ظرفیت اسمی کارخانه که تولید ۵ میلیون مترمکعب است، محقق خواهد شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند