حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
1855 بازديد

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه
خرید کاشی و سرامیک از درب کارخانه یکی از روش‌های خرید ارزان کاشی و سرامیک است که مناسب برای مصارف بالای کاشی و سرامیک به خصوص در پروژه‌های ساختمانی است.

کاشی و سرامیک به عنوان مهمترین پوشش دهنده داخلی شناخته می‌شود که بخش اعظمی از سطوح را که شامل کف ( اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، راهروها، ورودی، پارکینیک، معابر عمومی و ...)، دیواره‌ها و حتی سقف و نمای خارجی ساختمان می‌شود و ممکن است ده‌ها متر و حتی صدها متر  را شامل شود را می‌پوشاند، هر چه متراژ کاشی و سرامیک بیشتر باشد به همان اندازه هزینه خرید کاشی و سرامیک برای آن نیز بیشتر می‌شود. 

خرید کاشی و سرامیک

همانگونه که گفتیم خرید کاشی و سرامیک بخش بزرگی از هزینه‌های کاشیکاری و پوشش دهی ساختمان را به خود اختصاص می‌دهد و هر چه فضای مورد نظر شما بزرگتر باشد به همان اندازه این هزینه بیشتر می‌شود به همین دلیل بسیاری از پیمانکاران، سازندگان و خریداران به دنبال راه حل هایی برای کاهش هزینه خرید کاشی و سرامیک هستند زیرا کاهش هزینه کاشی و سرامیک به شما کمک می‌کند که فضای بیشتری را کاشی و سرامیک نمایید یا بتوانید کاشی و سرامیک مرغوب تری را در فضاهای خود به کار ببرید.

خرید مستقیم سرامیک از کارخانه کاشی

یکی از مهمترین روش‌های کاهش هزینه‌ها در ساخت و ساز، خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه است. به خصوص خرید مستقیم سرامیک از کارخانه زمانی که شما یک ساختمان در حال ساخت دارید که بیش از صدها متر کف آن را لازم است پوشش دهید و سرامیک کاری نمایید.

خرید مستقیم سرامیک از کارخانه کاشی

اما چرا خرید مستقیم کاشی از کارخانه هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد؟

زمانی که شما از یک فروشگاه کاشی و سرامیک خریداری می‌نمایید باید بدانید که جنسی را که انتخاب می‌کنید با واسطه به دست شما رسیده است. هر واسطه مقداری هر چند اندک روی قیمت کاشی و سرامیک می‌کشد تا بتواند از فروش کاشی و سرامیک سودی به دست آورد گه بخش اعظمی از این سود خرج هزینه ایاب و ذهاب از درب کارخانه تا انبار فروشگاه‌های می‌شود. در نتیجه هر چه تعداد واسطه‌ها بیشتر باشد به همان اندازه قیمت نیز افزایش می‌یابد. حال به خرید مستقیم کاشی از کارخانه فکر کنید که شما بدون هیچ واسطه ای مستقیم از درب کارخانه کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را خریداری می‌نمایید. حذف هزینه واسطه تاثیر بسیاری در خریدهای متراژ بالا دارد در نتیجه پیشنهاد ما به کسانی که ابعاد بزرگی را برای کاشیکاری به خصوص کاشیکاری کف ساختمان در دست دارند خرید مستقیم سرامیک از درب کارخانه است.

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه میبد یزد

شاید برای بسیاری سوال باشد که کاشی و سرامیک را از کدام کارخانه‌ها باید بخرند؟  همانگونه که می‌دانید قطب تولید کاشی و سرامیک ایرن در استان یزد و شهرستان میبد است. در استان یزد بیش از 110 کارخانه کاشی وسرامیک وجود دارد که تولیدات بسیاری از آنها به لحاظ کیفیت در حد عالی هستند به گونه که به بخشی از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می‌نمایند. دسترسی به کارخانه‌های استان یزد به خصوص شهر میبد به شما امکان می‌دهد که از برندهای متفاوت طرح ها، رنگ‌ها و کیفیت‌ها مختلف را در دسترس داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را نمایید. خرید کاشی و سرامیک از کارخانه میبد یزد را به کاسانی که در استان‌های جنوبی کشور سکونت دارند پیشنهاد می‌کنیم یا کسانی که می‌توانند هزینه حمل و نقل خود را کاهش دهند. زیرا ممکن است با نا آگاهی درباره هزینه‌های حمل و نقل تمام آن هزینه ای را که قرار است با خرید از درب کارخانه ذخیره نمایید از دست بدهید.
توجه نمایید هر چه مسیر کارخانه کاشی به شهر شما نزدیکتر باشد هزینه جابه جایی برای شما کمتر خواهد بود. پس کارخانه ای را برای خرید انتخاب کنید که به شهر شما نزدیکتر باشد.

فروش سرامیک به قیمت کارخانه

قیمت سرامیک درجه یک یزد

با خرید کاشی و سرامیک از کارخانجات یزد به خصوص شهر میبد شما می‌توانید قیمت سرامیک درجه یک تولید این استان را برای خود تا حد زیادی کاهش دهید. توجه داشته باشید که بخشی از برندهای معتبری که بهترین تولیدات کاشی و سرامیک را در کشور تولید می‌کنند در استان یزد وجود دارند، خرید کاشی از یزد می‌تواند به شما در کاهش هزینه کمک بسیاری نماید.

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه اصفهان

یکی دیگر از استان هایی که در آن کارخانجات محتلف کاشی و سرامیک وجود دارد استان اصفهان است که سابقه ای طولانی در تولید کاشی و سرامیک دارد. این استان بخش اعظمی از برندهای معتبر ایرانی را در خود جای داده است و خرید مستقیم کاشی و سرامیک از درب کارخانه می‌تواند در کاهش هزینه‌ها بسیار کمک کننده باشد.

فروش سرامیک به قیمت کارخانه

لازم به یادآوری است که خرید کاشی و سرامیک به قیمت کارخانه تنها با خرید از درب کارخانه امکان پذیر نیست. شما می‌توانید با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی خود کارخانجات اقدام به خرید محصولات یک کارخانه بدون واسطه نمایید. فروشگاه‌های اینترنتی کاشی و سرامیک مانند فروشگاه کاشی اند که محصولات خود را مستقیما از کارخانجات تامین می‌نمایند نیز هزینه بسیار کمی به عنوان واسطه دریافت می‌نمایند و شما می‌توانید با خیال راحت از یک خرید امن از این فروشگاه‌ها خرید نمایید. 
توجه داشته باشید که دسترسی به کارخانجات همیشه امکان پذیر نیست علاوه بر آن برخی از کارخانجات فروشگاه مستقل اینترنتی ندارند و شما اگر نمی خواهید بدون مطالعه درباره محصولات یک کارخانه از آن خرید نمایید می‌توانید با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که محصولات خود را مستقیم از کارخانجات تامین می‌نمایند بهترین انتخاب را با بهترین قیمت داشته باشید.
 

1 نظر در مطلب "خرید کاشی و سرامیک از کارخانه" ثبت شده است

منا دعوتی

سرامیک ها و چسب هایی که برای خونه ام ازتون خریدم خیلی سریع رسید و همون طرحی بود که برام ارسال کردید.

خواستم از اینجا از فروشگاهتون تشکر کنم، ممنونم کاشی لند

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند