حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
268 بازديد

درخواست راه اندازی پژوهشگاه کاشی و سرامیک در قطب کاشی و سرامیک کشور

درخواست راه اندازی پژوهشگاه کاشی و سرامیک در قطب کاشی و سرامیک کشور
مدیر کل استاندارد استان یزد: با توجه به اینکه استان یزد قطب صنعت کاشی و سرامیک در کشور است خواستار راه اندازی شعبه‌ای از پژوهشگاه استاندارد در زمینه کاشی و سرامیک در استان هستیم.

استاندارد در جهت حفظ اعتماد عمومی به نشان استاندارد تلاش کند

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ محمد صالح جوکار نماینده منتخب مردم شهرستانهای یزد و اشکذر در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از اداره کل استاندارد یزد در نشست شورای معاونین، گفت: در مقوله استاندارد، کشوری که شاخص‌ها و موازین مربوطه در نظام بین الملل و دیگر کشورها را رعایت نکند، جایگاهی ندارد به گونه‌ایی که محصولات و خدماتش پذیرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: به سبد خرید بسیاری از خانواده‌ها وقتی نگاه شود، کالاهایی به چشم می خورد که دلیل اصلی خرید آن‌ها اعتمادی است که مردم به نشان استاندارد روی آن‌ها داشته‌اند از این رو این اداره کل باید در جهت حفظ این اعتماد به قوت عمل کند.

جوکار افزود: خواست قلبی ما آن است که اداره استاندارد استان، مرکزی سازمان یافته و مجهز باشد تا بتواند جوابگوی تمام نیازهای حوزه کاری خودش در منطقه باشد که در این صورت کالاها و خدمات به ویژه در حوزه صنایع غذایی با کیفیت بهتری به دست مردم می رسد.

محمد رضا زارع بناد کوکی، مدیر کل استاندارد استان یزد نیز در این نشست ضمن معرفی این اداره کل و ارائه گزارش عملکرد سال ۹۸، افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده است که ضروری است بیش از گذشته در جهت تحقق شعار سال به جایگاه استاندارد در جامعه توجه شود ،چرا که مسیر تولید ایمن و با کیفیت از استاندارد می گذرد.

وی افزود: از جمله مشکلات آزار دهنده پیش روی این اداره کل، نا آشنایی جمع قابل توجهی از شهروندان، صنوف و حتی مدیران و مسئولین استان با واژه و مفهوم استاندارد است  که جهت رفع این نقیصه و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد درگام اول، در حوزه اداری طرح اجرای دوره های آموزشی استاندارد، برای تمامی کارمندان دولت از سوی این اداره کل ارائه شده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، این مسئول تاکید کرد: عمده امکانات مورد نیاز آزمایشگاهی در حوزه صنعت کاشی و سرامیک و دانش لازم در اداره کل استاندارد استان یزد وجود دارد که با توجه به اینکه استان یزد قطب صنعت کاشی و سرامیک در کشور است خواستار راه اندازی شعبه‌ای از پژوهشگاه استاندارد در زمینه کاشی و سرامیک در استان هستیم که از تمام مسئولان مرتبط استانی و کشوری جهت تحقق این امر درخواست کمک و مساعدت ویژه داریم.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند