حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
195 بازديد

دلایل ثبات کنونی بازار مسکن

دلایل ثبات کنونی بازار مسکن

 به گزارشکاشی لند به نقل از خانه ملت، علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وضعیت بازار مسکن، گفت: بازار مسکن در شرایط کنونی پس از مدت ها التهاب و افزایش قیمت، دچار ثبات و آرامش شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علت اصلی ثبات بازار مسکن را می توان اشباع شدن قیمت ها در بازار و عدم تمایل خریداران برای خرید مسکن جدید دانست.

وزارت راه و شهرسازی نیز در چند ماه اخیر برنامه ریزی هایی را برای تولید مسکن انبوه صورت داده که این مسئله از نظر روانی در مدیریت بازار مسکن اثرگذار بوده است
وی ادامه داد: البته وزارت راه و شهرسازی نیز در چند ماه اخیر برنامه ریزی هایی را برای تولید مسکن انبوه صورت داده که این مسئله از نظر روانی در مدیریت بازار مسکن اثرگذار بوده است.

یارمحمدی ادامه داد: در شرایط کنونی شاهد روند کاهشی قیمت مسکن هستیم و این روند تداوم دارد، البته این مسئله موقتی است و دولت باید برای مدیریت بازار چاره ای بیاندیشد.

وی گفت: مهم ترین راه کار دولت برای کنترل قیمت های مسکن، تولید انبوه ملک است، با این اقدام عرضه افزایش یافته و تقاضا وضعیت معقولی به خود می گیرد.

یارمحمدی ادامه داد: البته امروز دلالان و فعالان سوداگران بخش مسکن برای بالا نگه داشتن قیمت و جلوگیری از کاهش قیمت ها، اقدام به معاملات مسکن می کنند، از این رو در شرایط کنونی بخش قابل توجهی از معاملات توسط این افراد صورت می گیرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قطعا در صورت تولید مسکن به میزان معقول، ما در آینده شاهد کاهش قیمت مسکن بیش از وضعیت کنونی خواهیم بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند