حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
764 بازديد

دولت به تعهداتش در برابر بخش خصوصی عمل‌نکرده است

دولت به تعهداتش در برابر بخش خصوصی عمل‌نکرده است
در سالهای اخیر مشکلا بسیاری گریبان صنعت کاشی و سرامیک ایران را گرفته است. یکی از عمده ترین این مسائل و مشکلاتی که صنعت کاشی با آن دست به گریبان است عمل نکردن دولت به تعهداتش در برابر بخش خصوصی است.

محمدحسین فرشاد پور در نشست انجمن کاشی و سرامیک استان یزد با اشاره به اینکه دولت نسبت به صنایع بخش خصوصی بی‌تفاوت است و به بسیاری از تعهدات خود به صنایع بخش خصوصی عمل‌نکرده است، تصریح کرد: صنایع کاشی سرامیک نیز با معضلات و مشکلات متعددی روبرو هستند.
این صنعت‌گر یزدی با اشاره به رکود و مشکلات متعددی که کارخانه‌های کاشی و سرامیک در فروش محصولات خود با آن روبرو هستند، تصریح کرد: ماشین‌آلات بسیاری از کارخانه‌ها نیاز به جایگزینی دارند.
وی در این راستا ادامه داد: با این‌ وجود ارز مورد نیاز این مهم با نرخ آزاد در اختیار صنعتگران قرار می‌گیرد و این در حالی است که ارز بسیاری از کالاهای وارداتی در این عرصه با ارز مبادلاتی است.

امید است با رویکرد جدید دولت و عمل نمودن به تعهدات خود در برابر بخشی خصوصی مشکلات عمده صادرات کاشی و واردات تجهیزات مورد نیاز این صنعت برطرف گردد. از آنجایی که صنعت کاشی و سرامیک ایران یکی از مهمترین صنایع تولید کاشی در جهان است رسیدگی به این مهم باید به شکلی موشکافانه پیگیری گردد. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند