حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
292 بازديد

دومین نمایشگاه مسکن،شهرسازی و باز آفرینی شهری دیماه برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه مسکن،شهرسازی و باز آفرینی شهری دیماه برگزار می‌شود
دومین دوره نمایشگاه مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری از تاریخ 8 الی 10 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از ستاد خبری نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری، تاریخ برگزاری دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری که قرار بود از 12 الی 14 آبان ماه سال جاری برگزار شود به درخواست بخش خصوصی فعال در انجمن های صنفی به دی ماه تغییر زمان داد تا زمینه برای مشارکت بخش خصوصی به عنوان زنجیره تولید مسکن فراهم شود.

دومین دوره نمایشگاه مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری با حمایت و مشارکت تشکل های سازندگان مسکن و ساختمان، انجمن انبوه سازان سراسری مسکن ایران و سایر تشکل های حرفه ای، مهندسان، تولیدکنندگان، وزارت راه و شهرسازی و سازمان های حاکمیتی حوزه مسکن و شهر سازی در تهران از تاریخ 8 الی 10 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
این دوره از نمایشگاه با حضور صندوق‌های زمین و مسکن ، صندوق‌های تأمین مالی و سازندگان بخش خصوصی مسکن و ساختمان، انبوه‌سازان، پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های ساختمانی و فرصت‌های سرمایه گزاری در بخش مسکن و عمرانی کشور زمینه‌های مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی را فراهم می آورد.
این نمایشگاه در این دوره تلاش دارد تا با ارتباط مستقیم فی ما بین سه ضلع هرم تولیدکنندگان و سازندگان و مصرف‌کنندگان مسکن و ساختمان را فراهم نماید. برای نخستین بار مصالح موردنیاز انبوه سازان به‌ صورت تهاتر (فروش املاک) تامین می‌شود و مصرف‌کنندگان نیز می‌توانند با استفاده از شرایط ویژه، مسکن را از سازندگان خریداری کنند.
این دوره از نمایشگاه با شعار «رونق تولید مسکن» برگزار می شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند