حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
806 بازديد

دیدار سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی یزد با مدیر عامل مجتمع کاشی میبد

دیدار سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی یزد با مدیر عامل مجتمع کاشی میبد
به گزارش روابط عمومی: دکتر جعفری سرپرست واحد استانی یزد با مهندس میردهقان مدیرعامل مجتمع کاشی میبد دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات مرکز علمی کاربردی مجتمع کاشی میبد گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از یزدفردا؛ در این دیدار مهندس میر دهقان در سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر جعفری اظهار داشت با توجه به ماهیت آموزش در دانشگاه علمی کاربردی و ارائه آموزش های مهارتی، ما در مجموعه خود به دانشجویانی که بعد از پایان دوره تحصیل در رشته خود تخصص لازم را کسب کرده باشند نیاز مبرم داریم و برای این موضوع از مرکز آموزش علمی کاربردی مجتمع کاشی حمایت لازم را انجام می دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای اینکه بتوان نیروی کاردان در تمام حوزه های آموزش کاشی تربیت کرد علاوه بر حمایت ما حمایت واحد استانی در زمینه تصویب رشته جدید و برگزاری دوره های کوتاه مدت نیز احساس می شود.
در ادامه دکتر جعفری سرپرست واحد استانی با اشاره به اینکه شهرستان میبد بعنوان قطب تولید کاشی در کشور شناخته می شود گفت: وجود تعداد زیادی کارخانه تولید کاشی در میبد میتواند زمینه برگزاری دوره های کوتاه مدت در خط تولید در راستای ارتقاء سطح علمی و تخصصی افراد شاغل در این حوزه را فراهم کند.
وی افزود: در مرکز علمی کاربردی مجتمع کاشی باید اتاق فکری تشکیل شود که زمینه تعامل با سایر کارخانجات تولید کاشی نیز فراهم شود و این باعث پیشبرد اهداف دانشگاه و هم  باعث رونق کارخانجات کاشی ونوع آوری در این حوزه خواهد شد وبا توجه به رویکردی که اتاق فکر دارد می تواند مشکلات و موانع بر سر راه صنعت کاشی را شناسایی و برای حل آن راهکار ارائه دهد
 وی همچنین از مدیر عامل مجتمع کاشی خواست تا با اختصاص منابع مالی باعث تکمیل کارگاه های موجود  و شکیل تر شدن ساختمان مرکز آموزش علمی کاربردی مجتمع کاشی میبد کمک کند.
تامین نیروی انسانی برای مرکز علمی کاربردی، رفع مشکلات آموزش آنلاین، تصویب رشته های جدید و برگزاری دوره های کوتاه مدت از جمله مواردی بود که در خصوص آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند