حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1262 بازديد

راهنمای شستشوی حمام و سرویس بهداشتی برای ناقلین کرونا

راهنمای شستشوی حمام و سرویس بهداشتی برای ناقلین کرونا
با شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا و ابتلای افراد بیشتری در جهان به بیماری کووید 19 رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری به خصوص در افراد کهنسال امری حیاتی می شود. 

به گزارش کاشی لند؛ توجه داشته باشید که آلوده بودن به این ویروس به معنای بیمار بودن شما نیست و چه بسا که افرا بسیاری که در عین صحت و سلامت جسمی ناقل این بیماری هستند و افراد مستعد را که با آنها در ارتباط هستند به این بیماری مبتلا می کنند.

حل کردن یک پیمانه وایتکس در حدود پنجاه تا صد پیمانه آب می تواند به شما کمک کند که یک محول مناسب برای ضدعفونی تهیه نمایید. این محلول به صرفه ترین راه برای ضدعفونی سطوحی مانند کاشی استخری و سرامیک، چینی بهداشتی، سرودوش ها، شیرآلات و ... می باشد.

بیاییم در این دوران همه خود را نافل بدون علامت در نظر بگیریم و مراقب ارتباطاتمان با دیگران باشیم تا سایر افراد به خصوص عزیزانمان به واسطه عدم آگاهی ما به این بیماری مبتلا نشوند. به خصوص افرادی که به اقتضای شرایط کاری و شغلی خود مجبور به رفت و آمد و ارتباط با جامعه هستند. 

این روزها بسیاری از مبتلایان به این بیماری تنها در شرایط حاد در بیمارستان بستری می شوند و بقیه آنها به نوعی در خانه تحت مداوا قرار می گیرند. بحث درمان در خانه تنها در صورتی می تواند برای سایر اعضای خانواده خطرناک نباشد که فرد بیمار به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کند و از ارتباط با سایر افراد پرهیز نماید.

توجه داشته باشید که برخی از فضاهای منزل مانند سرویس بهداشتی و حمام جایگاه هایی هستند که استفاده مشترک بیماران و افراد خانواده اجتناب ناپذیر است. در بسیاری از خانه ها تنها یک سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد در نتیجه لازم است افراد بیمار یا ناقلین نهایت احتیاط را در استفاده از این فضاها داشته باشند. کوتاه کردن زمان استفاده از این فضاها و جلوگیری از دست زدن به سطوح می تواند ساده ترین راه رعایت کردن باشد و ضدعفونی کردن اصولی سطوح پس از هربار استفاده از حمام و سرویس بهداشتی نیز تضمین کننده سلامتی سایر افراد خانواده می شود.

اگر منزل شما دارای دو سرویس بهداشتی و حمام است بهتر است استفاده از آن را تفکیک نمایید تا راه های ارتباط و سرایط بیماری را به سایر افراد به حداقل برسانید.

شستن کاشی و سرامیک در کرونا

ضدعفونی بخش های مختلف خانه

اگرچه حمام و دستشویی خانه دائم با آب و مواد شوینده در ارتباط هستند اما این بدین معنا نیست که این شستشو نیاز این فضاها به ضدعفونی را از بین می برند و دیگر نیازی به ضدعفونی حمام و دستشویی نیست. یادتان باشد برای از بین بردن آلودگی‌ها و جلوگیری از ماندگاری ویروس های موجود در حمام و دستشویی لازم است این قسمت از خانه را نیز با دقت و حوصله بشویید و ضدعفونی نمایید. 

بهترین ماده ضدعفونی سطوح در فضاهایی مانند آشپزخانه,جمام و سرویس بهداشتی آب ژاول یا همان مایع سفید کننده است که به نام وایتکس نیز شناخته می شود.

محلول آماده شده را در یک ظرف اسپری دار ریخته و پس از استفاده از هر سطحی روی آن اسپری نمایید و پس از گذشت حداقل ده دقیقه سطح را آب کشی نمایید. 

توجه داشته باشید که ترکیب این مایع با سایر شوینده ها ممکن است ترکیبات خطرناکی را ایجاد نماید که به سلامت پوست یا ریه شما آسیب برساند پس سعی کنید از ترکیب آن با سایر شوینده ها بپرهیزید. علاوه بر آن وایتکس خود به تنهایی می تواند سلامت پوست و ریه شما را تهدید نماید در نتیجه در هنگام استفاده از آن حتما از ماسک و دست کش استفاده نمایید.

لازم به یادآوری است که دمای بالای 65 درجه در حدود ده دقیقه قاتل ویروس کرونا می باشد پس شما می توانید برخی از اقلام مورد استفاده اتان را در این دما حرارت دهید. برای مثال وسایل پارچه ای شستشوی حمام را که به واسطه رطوبت به مرور می توانند ویروس ها و سایر آلودگی ها را در خود نگه دارند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند