حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
434 بازديد

راه اندازی سامانه هوش تجاری در شرکت سیمان اصفهان

راه اندازی سامانه هوش تجاری در شرکت سیمان اصفهان

به گزارش کاشی لند به نقل از سیمان خبر؛ روابط عمومی شرکت سیمان اصفهان از راه اندازی سامانه هوش تجاری در شرکت سیمان اصفهان خبر داد، مهندس مجتبی کاروان؛ مدیر عامل این شرکت  ضمن اعلام این خبر افزود: جهت برنامه ریزی بهتر و سرعت عمل در تصمیم گیری های مهم سازمانی، استقرار یک سامانه آنلاین تحلیلی-مدیریتی ضروری به نظر می رسید؛ لذا دستور راه اندازی و استقرار این پروژه صادر و طی هشت ماه عملیات نصب و استقرار انجام شد و در آبان ماه سال جاری به بهره برداری رسید.

در همین ارتباط آقای دکتر صادقی مدیر پروژه هوش تجاری (BI) اظهار داشت: با توجه به حجم وسیع اطلاعات درون سازمانی و ضرورت دسترسی آنلاین به گزارشهای مطلوب، نیاز به یک سیستم تحلیلی با قابلیت گزارش دهی به روز که بتواند با تجمیع دقیق داده ها و تهیه اطلاعات، گزارشهای مدیریتی مورد نیاز را در سریع ترین زمان ممکن ارائه و به صورت آنلاین در اختیار مدیران ارشد سازمان قرار دهد، لازم به نظر میرسید، لذا از ابتدای سال جاری بنا به دستور مدیریت عامل کار طراحی وپیاده سازی سامانه هوش تجاری(BI)  مطابق با استانداردهای جهانی آغاز ودر آبان ماه امسال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر گزارشات مدیریتی واحدهای مختلف سازمان در قالب داشبوردهای مدیریتی با همکاری یکی از شرکت های داخلی نهایی شده و در اختیار مدیران ارشد سازمان قرار گرفته است.

مدیر پروژه هوش تجاری در پایان ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران شرکت سیمان اصفهان که در این پروژه نقش داشتند یادآور شد: در راستای بهبود سامانه فوق برای اتصال به سامانه ­های دیگر در حال برنامه ریزی هستیم تا در بخش عارضه یابی و اقدام اصلاحی، سرعت و چابکی سازمان را بیش از پیش افزایش دهیم.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند