حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
324 بازديد

راه اندازی پلتفروم Tecna Next Design

راه اندازی پلتفروم Tecna Next Design
پلتفرم Tecna Next در حال گسترش فضای اختصاص داده شده خود به طراحی سرامیک است. Design Talks با مصاحبه‌ای با Valentina Downey، رئیس ADI Emilia Romagna در 22 فوریه آغاز خواهد شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ بخش جدیدی که تماماً به طراحی سرامیک اختصاص داده شده است، چند روز پیش در پلتفرم Tecna Next (www.tecnanext.com) راه‌اندازی شد. این فضای جدید که Tecna Next Design نام دارد از طریق بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های دقیق و کامل انجام شده توسط شرکت‌های طراحی پیشرو ایتالیا، گرایش‌های سطح سرامیک را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این بخش جدید ارائه دهنده Timeless Surfaces نیز می‌باشد، که ویترینی آنلاین از رنگ‌ها و موادی است که با اجرای AzzoliniTinuper سازمان ‌دهی شده و از نخستین اجرای اکتبر گذشته‌ اش تا کنون بر روی این پلتفرم ارائه شده است؛ همچنین Italian Design Surfaces یک فضای پویا است که به صورت اتاق فکری از خلاقیت تجسم یافته است و در بر دارنده mood board ها (بوم‌های ترکیب‌بندی)، جلسات و گفتگوهایی درباره تازه‌ترین تحولات زیبایی‌شناختی و فنی در زمینه سطوح است. شرکت‌های مشارکت کننده عبارتند از: Digital Design، Ego Design، Inkside، Stylgraph، Tecnografica و TosiLab.

Design Talks که توسط Materiali Casa و Surfaces International برای بخش Tecna Next Design سازمان‌دهی شده است، شامل مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها با طراحان و معماران بین‌المللی خواهد بود که تجزیه و تحلیل عمیق سناریوهای فعلی و آینده در دنیای طراحی سطح را ارائه می‌دهند. این ابتکار از دوشنبه 22 فوریه ساعت 10.30 صبح (زمان اروپای مرکزی) با مصاحبه پخش مستقیم Zoom با Valentina Downey رئیس ADI Emilia Romagna که طراح محصول و طراح راهبردی است، آغاز خواهد شد.

مصاحبه به زبان ایتالیایی انجام خواهد شد و در سه‌شنبه 23 فوریه ساعت 10.30 صبح (زمان اروپای مرکزی) به انگلیسی تکرار خواهد گردید. ضبط مصاحبه‌ها متعاقباً در tecnanext.com انتشار می‌یابد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند