حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
330 بازديد

رشد صادارت یزد در ۱۰ ماه سال جاری

رشد صادارت یزد در ۱۰ ماه سال جاری
مدیر کل گمرک استان یزد از رشد ۱۱۰ درصدی ارزش صادارت استان یزد در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا در یزد؛ محمدحسین سلمانی، مدیر کل گمرک استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد تجارت خارجی استان در ۱۰ ماهه امسال، تصریح کرد: حجم کالاهای صادراتی استان طی این مدت دو میلیون و ۵۱۰ هزار تن به ارزش بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال بوده است که به لحاظ وزنی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد و از حیث ارزش ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

وی مهمترین کالاهای صادراتی استان در این بازه زمانی را کاشی و سرامیک، میلگرد و پروفیل، ترکیبات هیدروکربن، نایلون و نایلکس، ظروف شیشه‌ای، پسته و مغز پسته ذکر کرد.

سلمانی عمده‌ترین کشورهای هدف صادراتی استان را عراق، پاکستان، افغانستان، تایلند، ترکیه و سوریه اعلام کرد.

وی در ادامه وزن کالاهای وارداتی استان در ۱۰ ماهه ابتدای امسال را نیز ۸۸ هزار تن به ارزش حدود ۱۷۷ میلیون دلار بوده که به لحاظ وزنی ۱۰۲ درصد و از نظر ارزش ۲۲ درصد افزایش نشان داده است.

مدیر کل گمرک استان در پایان عمده واردات به گمرک استان یزد را شامل مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات خط تولید است، گفت: واردات از گمرک یزد غالباً از کشورهای ترکیه، چین، امارات، ایتالیا، آلمان و عراق انجام گرفته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند