حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
3.8
420 بازديد

رشد چشمگیر تولید صنایع و تجهیزات مختلف آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

رشد چشمگیر تولید صنایع و تجهیزات مختلف آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
طی سال‌های اخیر موجب شده است تا نمایشگاه امسال این صنعت با استقبال چشمگیر شرکت های مختلف داخلی مواجه شود، نمایشگاهی که هفته آینده و با حضور ده‌ها واحد تولیدی از مناطق مختلف کشور در تهران برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر؛ نمایشگاه امسال در راستای تحقق شعار سال(رونق تولید ملی) برگزار می شود و بر این اساس تلاش شده است تا واحد های های تولیدی داخلی حضور چشمگیرتری در این نمایشگاه داشته باشند.

در این نمایشگاه که از 9 تا 12 تیرماه و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و نوین ترین تولیدات،خدمات و پیشرفت های این صنعت را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

رئیس ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر گفت: امسال همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک نیز برگزار می شود، با توجه به سنخیت کامل موضوعی این دو نمایشگاه، فرصت بسیار مغتنمی برای مصرف کنندگان این کالاها به ویژه شرکتهای ساختمانی، انبوه سازان ساختمان، هتلها، بیمارستان ها، ادارات، مجموعه های ورزشی و همچنین مصرف کنندگان خانگی و دیگر مصرف کنندگان این کالاها فراهم می کند تا به این طریق بخش عمده مایحتاج ساختمانی خود را تأمین کنند.

آقای فرهاد امینیان افزوددر هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تسهیلات ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان درنظر گرفته شده است و این شرکت ها می‌توانند با برخورداری از تخفیف پنجاه درصدی در نمایشگاه حضور یابند.

امینیان افزود: علاوه بر آن با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه، چندین کارگاه آموزشی (ورک شاپ) در بخش های مختلف نمایشگاه برگزار می شود که در این راستا شرکت های حاضر در نمایشگاه می توانند بطور رایگان از فضا و امکانات تعبیه شده برای معرفی فعالیت خود و نحوه استفاده از محصولات و خدمات خود به مخاطبین و علاقمندان در قالب کارگاه آموزشی استفاده نمایند.

وی گفت: همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته، چند هیئت تجاری خارجی از کشورهای آسیای میانه، حوزه خلیج فارس و کشورهای همجوار به منظور بازدید و خرید محصولات و تجهیزات ارائه شده و عقد قرارداد با شرکت های حاضر در نمایشگاه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر حضور خواهند یافت .

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر به پایگاه اینترنتی www.titexgroup.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 22397540 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از 9 تا 12 تیر ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند