حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
254 بازديد

رشد ۶۳ درصدی سودخالص سیمان ارومیه در شش ماهه گذشته

رشد ۶۳ درصدی سودخالص سیمان ارومیه در شش ماهه گذشته

به گزارش کاشی لند به نقل از سیمان خبر؛ روابط عمومی سیمان تامین شستا از رشد ۶۳ درصدی سود خالص سیمان ارومیه در شش ماهه گذشته خبر داد، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا در بازدید از کارخانه سیمان ارومیه با بیان این مطلب در جمع مدیران و کارگران این کارخانه افزود: شرکت سیمان ارومیه به عنوان یکی از شرکت های تابعه سیمان تامین، در ۶ ماهه گذشته توانسته رشد ۶۳ درصدی سود خالص را ثبت کند و در ادامه مسیر و طی ۷ ماهه سال ۹۸ هم روند سود‌دهی خود را بیش از پیش بینی انجام شده محقق نماید .

 او با تاکید بر تلاش‌های فراوان در شرایط سخت اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی هم ادامه داد: چالش‌های پیش روی تولید در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست و باید مد نظر داشت که در این شرایط رشد ۲۴ درصدی درآمد و مقدار فروش در شرکت سیمان ارومیه محقق شده که اتفاقی مبارک برای سهامداران تامین اجتماعی و مردم منتطقه است.

او تاکید کرد: اقدامات برنامه ریزی شده، باعث رشد سودآوری این کارخانه و شرکت های دیگر تابعه شستا در صنعت سیمان شده که به نوعی پیروزی در جنگ اقتصادی کشور در شرایط تحریمی است.

مدیرعامل شستا در جلسه بررسی گزارش عملکرد این شرکت هم در ارومیه گفت: بررسی اقدامات در حوزه فروش ومشتری در این کارخانه هم نشان داده که گستره بازار داخلی با تشکیل کارگروه ها افزایش داشته و بازاریابی در بازارهای صادراتی جدید نیزعملیاتی شده است.

وی به اقدامات و ساماندهی درحوزه مالی این شرکت هم اشاره و توضیح داد: سیمان ارومیه یکی از شرکت های خوش حساب منطقه محسوب می شود چرا که هم اکنون در این شرکت، مدیریت نقدینگی و برنامه‌های مدونی برای پیگیری مطالبات سررسید گذشته وجود دارد که باعث رونق مالی در این شرکت شده است.

رضوانی فر ادامه داد: ساماندهی اخیر کار را به جایی رسانده که هم اکنون سود تمام سهاماران پرداخت شده وهیچ گونه بدهی معوقه ای به امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی و سایر پیمانکاران در این شرکت وجود ندارد و درعین حال حقوق ۵۴۰پرسنل نیز به موقع پرداخته شده است.

مدیرعامل شستا همچنین افزود: هم اکنون رتبه شفافیت این شرکت بورسی تابعه شستا هم بنا بر اعلام سازمان بورس در جایگاه مناسبی است که نشاندهنده صحت داده های مثبت این کارخانه و روند رو به رشد موجود است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند