حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
811 بازديد

رفع موانع تولید کاشی و سرامیک یکی از مهمترین روش های تحقق شعار رونق تولید

رفع موانع تولید کاشی و سرامیک یکی از مهمترین روش های تحقق شعار رونق تولید
رونق تولید در زمینه کاشی و سرامیک علاوه بر خودکفایی در زمینه تولید مواد اولیه از احیای واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک از کار افتاده نیز می تواند به دست آید.

به گزارش کاشی لند: در سه سال گذشته شعار سال همواره به رونق تولید اشاره داشته است و یکی از راه های رونق تولید توجه به تهیه مواد اولیه و همچنین احیای کارخانجات غیرفعال در کشور است. در حوزه کاشی و سرامیک ایران دارای منابع غنی از مواد اولیه است و علاوه بر آن واحدهای تولیدی بسیاری وجود دارد که به دلیل مشکلات غیر فعال شده اند و لازم است این واحدهای تولیدی به مسیر تولید بازگردند تا در سریعترین زمان ممکن رونق تولید در کشور به بهترین شکل حاصل گردد.

معرفی قزوین به عنوان یکی از استان های برتر تولیدکننده کاشی و سرامیک

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین این استان را به عنوان یکی از استان های پیشرو در صنعت کاشی و سرامیک کشور برشمرد.

وی  در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال (تولید، پشتیبانی و موانع زدایی) مهمترین مولفه اقتصادی کشور را اتکا بر اقتصاد داخلی دانست و گفت: تا زمانی که اقتصاد کشور وابسته باشد استقلال کشور شکل نمی گیرد و لازم است اقتصاد ما متکی بر درون کشور باشد.

صنعت کاشی و سرامیک نیز به عنوان یکی از صنایعی که 98 درصد مواد اولیه آن تولید داخل است یکی از صنایع پیشرو در امر خودکفایی و استقلال کشور است.

وی با اشاره به منابع غنی مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک در قزوین اعلام کرد: استان قزوین در حوزه کاشی و سرامیک به لحاظ دارا بودن مواد معدنی از استان های برتر تولیدکننده کاشی و سرامیک است و در رشته های مختلف آن رو به جلو حرکت می کند.

کارخانجات آپادانا سرام قزوین و الوند یکی از دو کارخانه مهم کاشی و سرامیک استان قزوین است که در زمینه تولید کاشی و سرامیک بسیار شناخته شده هستند. این کارخانجات محصولات خود را با زیرمجموعه ای متنوع از برندها به بازار عرضه می نمایند.

رمز پشتیبانی از تولید در آذربایجان‌شرقی رفع موانع تولید است

استان آذربایجان شرقی با داشتن بیش از 90 درصد سرمایه گذاری های این استان در بخش صنعت و تولید طی سال گذشته گام های اساسی در مسیر رشد و ترقی برداشته است و توانسته است تعهد خود به پشتیبانی از این حوزه راهبردی اشغال آفرین  و رفع موانع تولید را به ظهور برساند.

در همین راستا در آذربایجان شرقی در دو سال گذشته بالغ بر 100 واحد تولیدی احیا گردید و به چرخه تولید بازگشته اند. احیای این 100 واحد تولیدی ورشکسته در حال رکود در آذربایجان از اقدامات ارزشمند در جهت حمایت از تولید داخلی بوده است که علاوه بر تامین نقدینگی که زمینه ساز جهش تولید شده است از اشتغال مجدد صدها نفر در این واحدهای تولیدی نیز می توان به عنوان اقدامات ارزنده یاد کرد.

یکی از این واحدهای کاشی کف تبریز است که پیشینه ای 35 ساله دارد.

شرکت تبریز کف مرند به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کاشی کف شناخته می شد که در سالهای اخیز دچار مشکلاتی بسیاری گردید. این کارخانه در سال 98 با مدد مسئولین منطقه برای کمک به فعالیت مجدد کارخانه تبریز کف و رهایی از ورشکستگی به مالک جدید منتقل گردید. در حال حاضر کارخانه تبریز کف سابق با نام کاشی کف سرام تبریز فعالیت خود را ادامه می دهد و 157 نفر نیز نیروی انسانی در آن مشغول به کار شده اند.

در دو سال گذشته به مدد حمایت از تولید داخلی احیای این واحد تولید باعث بازگشت به کارمالک جدید کارخانه به نوسازی و تجهیز خط تولید نمود و باعث بروز رسانی این کارخانه کاشی و سرامیک گردید که علاوه بر افزایش تولید کاشی و سرامیک منجر به رونق فروش محصولات آن و همچنین صادرات به چندین کشور خارجی از جمله ارمنستان، لهستان، عراق، گرجستان و ... شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند