حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
231 بازديد

رفع موانع و تسهیل از ۱۹ واحد تولیدی استان فارس

رفع موانع و تسهیل از ۱۹ واحد تولیدی استان فارس

کاشی لند- در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۱۱ مصوبه کارگروه‌های تخصصی پس از بررسی توسط استاندار فارس به تصویب رسید.

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تعیین تکلیف بدهی و حق انشعاب آب منطقه‌ای یکی از واحد‌های تولیدی آب معدنی اولین دستور کارگروه بود که با دستور استاندار فارس به کارگروه حمایت قضایی واگذار شد.
بررسی بدهی ارزی بانکی یکی از شرکت‌های کاشی و سرامیک استان در دستور کار دوم جلسه قرار داشت که باتوجه به نیاز اقدامات کارشناسی شده و اظهارات تخصصی با دستور استاندار فارس به کارگروه خبرگان بانکی استان ارجاع داده شد.
تقسیط بلند مدت بدهی بانکی یکی از واحد‌های تولید فرآورده‌های گوشتی استان، پس ازبررسی تخصصی و اظهارات بانک با دستور نماینده عالی دولت در فارس انجام شد.
درخواست تمدید مهلت مالیاتی تولید کننده قطعات فلزی حوزه پتروشیمی در ادامه جلسه مطرح شد که با دستور دکتر ایمانیه مقرر گردید طی دو هفته بررسی و رفع شود.
بررسی تعیین تکلیف بدهی و اقاله یکی از شرکت‌های تولید کیک، کلوچه و مسقطی انجام شد که با دستور دکتر ایمانیه منجر به الزام بانک به حل مشکل شد.
دراین جلسه پرونده کارخانه‌ای که از یکی از بانک‌ها وام ارزی گرفته و به دلیل عدم توانایی در بازگرداندن وام به صورت ارز مجبور به واگذاری کارخانه با بانک شده بود، مطرح گردید که با واکنش جدی استاندار مواجه شد و با هماهنگی صورت گرفته بین استاندار و رئیس کل دادگستری مقرر شد کارخانه به صاحب آن برگردانده شود.
قابل ذکر است، ۱۱ مصوبه کارگروه‌های تخصصی پس از بررسی نیز توسط استاندار فارس به تصویب رسید.
گفتنی است، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر هفته با حضور دکتر ایمانیه نماینده عالی دولت در فارس برای گره گشایی از مشکلات بین واحد‌های تولیدی و بانک‌ها و ادارات درتمامی بخش‌ها تشکیل می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند