حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
625 بازديد

روند صدور کاشی‌های نامرغوب در بسته‌بندی‌ استاندارد متوقف شود

روند صدور کاشی‌های نامرغوب در بسته‌بندی‌ استاندارد متوقف شود
 مدیرکل امور اقتصادی استانداری یزد بر لزوم ارتقاء سطح کاشی‌های صادراتی استان یزد تاکید کرد و گفت: روند صدور کاشی‌های نامرغوب در بسته‌بندی‌های استاندارد باید متوقف شود.

سیدحسین دشتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای استاندارد استان یزد با بیان اینکه صنعت کاشی و سرامیک، وجه قالب صنایع استان یزد است، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵ درصد تولید کاشی و سرامیک کشور در استان یزد انجام می‌شود.

وی افزود: اغلب واحدهای تولیدی نیز دارای نشان استاندارد و کیفیت مناسب هستند اما گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه کاشی و سرامیک‌های غیراستاندارد به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

دشتی بیان کرد: متاسفانه تولیدات درجه ۳ و بی‌کیفیت به سفارش تجار برخی کشورها، در بسته‌بندی‌های درجه بالاتر و استاندارد صادر می‌شود که اقدام هم ضربه استاندارد است و هم کالای ایرانی را زیر سئوال می‌برد و برند کاشی و سرامیک یزد را خدشه‌دار می‌کند.

دشتی خاطرنشان کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که سطح استاندارد کاشی و سرامیک صادراتی استان یزد افزایش پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداخل بازرسی و نظارت ارگان‌های مختلف از واحدهای دارای استاندارد اجباری در استان بیان کرد: اگر بازرسی‌های اداره استاندارد و مرکز بهداشت تجمیع شود، هم وجوه متعدد از تولیدکنندگان اخذ نمی شود و هم نیازی نیست که ناظران متعدد به واحدها سرکشی کنند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری یزد تاکید کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که از یک‌سو فشار کمتری متوجه بخش خصوصی باشد و از سوی دیگر، نظارت‌ها درست و اصولی انجام شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند