حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
1.0
319 بازديد

رونق در بازار مصالح ساختمانی با اجرای طرح مسکن ملی

رونق در بازار مصالح ساختمانی با اجرای طرح مسکن ملی

اسماعیل کاظمی رئیس اتحادیه مصالح‌ فروشان گفت: با اجرای طرح مسکن ملی که قرار در سال ۱۴۰۱ توسط دولت آغازگردد تا در ساخت و ساز گشایشی پیش بیاید، در این صورت بازار مصالح ساختمانی نیز رونق خواهد گرفت و قرار است بازار مصالح‌فروشی در سال ۱۴۰۱ به سمت تعادل قیمت و عرضه محصولات حرکت کند.

وی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مصالح‌فروشی، گفت: در حال حاضر وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مصالح فروشی خوب است، ولی به دلیل اینکه از ابتدای سال تاکنون ساخت و ساز مسکن رونقی نداشته رکود نیز برقرار است.

رئیس اتحادیه مصالح‌ فروشان بیان کرد: در حال حاضر بازار سیمان سامان یافته و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ تنشی در قیمت و عرضه سیمان به بازار نداشته باشیم.

کاظمی در خصوص عرضه مصالح از طریق بورس کالا عنوان کرد: به طور کلی ماهیت بورس کالا نوسان قیمت دارد و متناسب با بازار داخلی افزایش و کاهش را به دنبال داشته به طوری که وزارت صمت در باب سیمان طی این مدت افزایش قیمت‌ها را مهار کرده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند