حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
324 بازديد

رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب برگزار می‌شود

رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب برگزار می‌شود
رویداد ارائه نیازهای فناورانه در صنعت سرامیک، کاشی و لعاب به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری در صنعت سرامیک طی روزهای دوم و سوم بهمن ماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش کاشی لند به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب در حوزه‌های تولید و فرآوری مواد اولیه، لعاب فریت و چاپ، تجهیزات و قطعات، سرامیک‌های مهندسی، مدیریت مصرف آب و انرژی و کاهش و بازیابی ضایعات به مدت دو روز از دوم تا سوم بهمن میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، برنامه‌های این رویداد علاوه بر معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب شامل نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌ها (Pitch)، مذاکرات تجاری یا نشست‌های  B2B، نشست‌های انتقال تجربه و معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی خواهد بود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی evand.com/events/inocer مراجعه کنند.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب استان یزد با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند