حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
267 بازديد

رویداد نیازهای فناورانه کاشی و سرامیک برگزار می شود

رویداد نیازهای فناورانه کاشی و سرامیک برگزار می شود
 با هدف «بهم رسانی و عرضه و تقاضای نوآوری در صنعت سرامیک» رویداد معرفی نیازهای فناورانه، صنعت سرامیک، کاشی و لعاب برگزار می شود.

به گزارش کاشی لند به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در برنامه های این رویداد ، علاوه بر معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب، نشست های معرفی توانمندی های فناورانه شرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ ها برگزار می شود.
 مذاکرات تجاری و نشست های انتقال تجربه نیز بخش دیگری از برنامه های جنبی این رویداد را تشکیل می دهد.
این رویداد که از حمایت معنوی ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار است، با مشارکت بخش خصوصی و صندوق نوآوری و شکوفایی وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
تولید و فرآوری مواد اولیه و همچنین فناوری های مرتبط با لعاب، فریت و چاپ، سرامیک های مهندسی، مدیریت مصرف آب و انرژی و کاهش و بازیابی ضایعات از جمله حوزه های است که در چهارچوب این گردهم آیی به آن پرداخته می شود.
رویداد معرفی نیازهای فناورانه، صنعت سرامیک، کاشی و لعاب، در تاریخ دوم تا سوم بهمن ماه در هتل مشیر الممالک یزد برگزار می شود.
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند