حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
305 بازديد

زمین ارزان قیمت و تسهیلات کم سود راه کار تولید انبوه مسکن

زمین ارزان قیمت و تسهیلات کم سود راه کار تولید انبوه مسکن
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی حجم بالایی از اراضی دولتی در اختیار وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی است، از این رو در این وضعیت این دستگاه ها باید هر چه سریع تر اراضی مربوطه را برای اجرای پروژه های مسکن سازی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ محمد سرگزی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت تقویت رویکرد تولید انبوه مسکن در کشور، گفت: در سال های گذشته طرح کلان مسکن مهر در کشور اجرایی شد که نقاط قوت بسیاری داشت، در عین حال دارای برخی نقاط ضعف نیز بود. اما قطعا می توان از آن الگو برای تولید گسترده مسکن در کشور بهره برد.

زمین ارزان قیمت و تسهیلات کم بهره راه کار تولید انبوه مسکن

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من برای تولید انبوه مسکن باید به متقاضایان ساخت و تولیدکنندگان مسکن، زمین ارزان قیمت و تسهیلات کم بهره ارائه شود، قطعا با این استراتژی می توان بخش عمده ای تقاضای کنونی بازار مسکن را مرتفع کرد.

وزارتخانه ها اراضی دولتی را در اختیار وزارت راه  و شهرسازی قرار دهند

وی گفت: در شرایط کنونی حجم بالایی از اراضی دولتی در اختیار وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی است، از این رو در این وضعیت این دستگاه ها باید هر چه سریع تر اراضی مربوطه را برای اجرای پروژه های مسکن سازی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

دولت اقدام به ارائه تسهیلات ارزان قیمت به سازندگان کند

سرگزی افزود: این موضوع واضح و مبرهن است که تحرک در بازار ساخت و ساز و تولید مسکن، نیاز مشوق های اقتصادی است، از این رو اگر دولت نسبت به ارائه تسهیلات ارزان قیمت به سازندگان کند، میزان تولید مسکن افزایش چشمگیری خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: یکی از مولفه های اصلی در تولید انبوه مسکن در کشور، مسئله نظارت بر روند اجرای و ساخت و ساز این پروژه های کلان است تا مشکلات پیشین در اجرای پروژه های مشابه رخ ندهد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند