حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
523 بازديد

ساکسوبانک پیش‌بینی کرد حذف دلار از مبادلات نفتی و جایگزینی یوان در سال آینده/قدرت آمریکا روبه افول است

ساکسوبانک پیش‌بینی کرد حذف دلار از مبادلات نفتی و جایگزینی یوان در سال آینده/قدرت آمریکا روبه افول است
ساکسوبانک پیش‌بینی کرد حذف دلار از مبادلات نفتی و جایگزینی یوان در سال آینده/قدرت آمریکا روبه افول است.

پیش‌بینی جنجالی این بانک دانمارکی تأکید می‌کند که چین با فاصله زیادی از دیگر کشورها بزرگ‌ترینواردکننده نفت در جهان است و بسیاری از کشورهای صادرکننده نفت به این کشور از تغییر ارز مبادلاتی از دلار به یوان بسیار خوشحال خواهند شد.
ساکسو بانک ادامه داد: با توجه به اینکه توانمندی و قدرت آمریکا در  جهان رو به نزول است و موفقیت قراردادهای کالاهای اساسی بر اساس یوان در قالب کلی، تصمیم بورس انرژی بین‌المللی شانگهای برای تنظیم قراردادهای آتی نفت به یوان به جای دلار می‌تواند راه حل موفقی برای فاصله گرفتن از آمریکا باشد.
این بانک بزرگ دانمارکی اعلام کرده است که انتظار می‌رود قراردادهای نفتی به یوان توسط چین گامی باشد که نتایج مالی و ژئوپلتیکی عظیمی در بر داشته باشد.
ساکسوبانک در گزارش خود آورده است: حجم مبادلات روزانه نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا و برنت اروپا حدود 2 میلیارد بشکه روزانه، چیزی معادل 20 برابر تقاضای روزانه نفت در جهان، است اما نفتوست‌تگزاس اینترمدیت آمریکا در حال از دست دادن نقش خود در بازار جهانی است.
کارشناسان ساکسوبانک اعلام کرده‌اند که در عین حال چین با فاصله زیادی از دیگر کشورها به بزرگ‌ترینواردکننده نفت جهان تبدیل شده و بسیاری از اصلی‌ترین صادرکنندگان نفت از جمله ایران و روسیه نسبت به تبدیل شدن مبنای ارزی قراردادها از دلار به یوان شدیداً استقبال می‌کنند.
ساکسوبانک معتقد است که قراردادهای نفتی به یوان موفقیت بسیار بزرگی برای مخالفان دلار خواهد بود.
در عین حال قرار است ارزش یوان در برابر دلار 10 درصد افزایش یافته و برای نخستین بار ارزش دلار به کمتر از 6 یوان برسد.
هم اکنون برابری ارزی دلار به یوان 6.58 یوان به دلار است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند