حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
3109 بازديد

سرامیک سه بعدی

سرامیک سه بعدی
کاشی و سرامیک سه بعدی به عنوان یکی از جدیدترین طرح‌های کاشی و سرامیک در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود که روز به روز از محبوبیت بیشتری برخودار می‌گردد.

کاشی و سرامیک به عنوان مهمترین پوشش دهنده سطوح شناخته می‌شود که علاوه بر محافظت و عایق بندی سطوح به جنبه زیباسازی آن نیز توجه ویژه ای دارد. از گذشته تا به امروز ساخت و طراحی کاشی و سرامیک دائما در حال تغییر و تحول بوده است و امروزه به لحاظ کیفیت تقریبا همه ی شرکت‌های سازنده کاشی و سرامیک توانسته اند به نتایج چشمگیری دست یابند و کاشی هایی با کیفیت بالا با درجه بندی‌های مختلف به بازار عرضه نمایند.

طرح کاشی و سرامیک

یکی از مهمترین آیتم‌ها در خرید کاشی و سرامیک طرح و نمای کاشی و سرامیک است. امروزه کاشی و سرامیک به عنوان پوشش اصلی سطح انتخاب می‌شود و طرح روی کاشی همان طرح نهایی است که بر روی دیوار، کف یا حتی سقف شما به نمایش در خواهد آمد. این طرح‌های می‌تواند از طیف‌های رنگی گرفته تا مناظر طبیعی، طرح‌های هندسی و حتی کلاژهای مختلف متفاوت باشد.

طرح سه بعدی کاشی و سرامیک

طرح‌های سه بعدی (3D)

پیش از هر چیز لازم است مشخص نماییم طرح سه بعدی یعنی چه؟ و به چه طرح هایی سه بعدی اطلاق می‌گردد.
در علم فیزیک سه بعد داریم وهمه چیز در چشم ما سه بعدی بازنمایی می‌شود. از این سه بعد می‌توان با عنوان طول و عرض و ارتفاع (که به عنوان عمق نیز شناخته می‌شود) نام برد. (خالی از لطف نیست که بدانید برخی از دانشمندان زمان را به عنوان بعد چهارم طبقه بندی نموده اند).
از آنچه که گفته شد مشخص گردید برای بازنمایی هر طرحی به طبیعی ترین شکل ممکن، لازم است هر سه بعد آن ترسیم گردد. و به این نوع ترسیم‌ها سه بعدی می‌گویند.

انواع سه بعدی سازی

آنچه که به عنوان نمای سه بعدی شناخته می‌شود در دو دسته بندی طبقه بندی می‌گردند.

سولید (Solid):

این مدل و نما حجم اجسام را نشان می‌دهد مانند یک لیوان یا مجسمه که از آن برای شبیه سازی‌ها بیشتر استفاده می‌شودو با هندسه جامد ساخته می‌شود.

سرامیک برجسته
 این نوع طرح در کاشی و سرامیک نیز وجود دارد که دکوراتور با استفاده از کاشی و سرامیک‌های طرح برجسته ایجاد و به نوعی به طرح عمق و ارتفاع می‌دهد که بیشتر در روی دیوار پیاده می‌شود.

شل (Shell):

این مدل و طرح  بر روی سطح اجرا می‌شود و مرز جسم نمایش داده می‌شود به جای حجم آن. تقریبا در تمامی طرح‌ها و مدل‌های بصری سه بعدی از این نوع سه بعدی سازی می‌شود.

در توضیح این مدل باید گفت همانگونه که می‌دانید سطوح تخت دارای دو بعد هستند وهیچ بعد سومی نمی توان برای آنها تعریف نمود. در نتیجه هنرمندان به دنبال راهی برای جلوه طبیعی تر طرح‌ها بودند و این راه با مشخص نمودن مرزهای بعدهای مختلف اشیا در زمینه دو بعدی محقق گردید.
 هنرمندان توانستند با استفاده از هنر طراحی خود به طرح‌ها عمق بدهند و به نوعی بعد سوم را با شبیه سازی بعد سوم بازنمایی نمایند. امروزه طرح‌های سه بعدی به حدی پیشرفته شده اند که شما با دیدن یک طرح سه بعدی ممکن است فکر کنید کاملا زنده و برجسته است و از دل تصویر بیرون آمده است.

سرامیک سه بعدی

طرح کاشی و سرامیک سه بعدی

با روی کار آمدن هنر سه بعدی سازی و ترسیم طرح‌ها به گونه ای زنده در تصاویر این نوع طرح کم کم به عرصه‌های مختلف طرح و نقش دار وارد شد که یکی از آنها صنعت کاشی و سرامیک بود که باعث تحول در طراحی دکوراسیون شده است.
سازندگان کاشی و سرامیک با استفاده از طرح‌های متنوع سه بعدی و ارائه این طرح‌ها سعی در برآورده نمودن نیاز مشتریان با هر نوع سلیقه ای را دارند.

کاربرد کاشی و سرامیک سه بعدی

کاشی و سرامیک سه بعدی در جایگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود. این طرح هم به عنوان سرامیک کف، هم به عنوان سرامیک دیواری و حتی به عنوان پوششی برای سقف منازل نیز استفاده می‌شود. برخی اماکن عمومی برای ایجاد یک جلوه بصری جذاب اقدام به استفاده از کاشی و سرامیک سه بعدی می‌نمایند تا توجه مخاطبان خود را جلب کنند و باعث بازدید هر چه بیشتر گردند.

سرامیک سه بعدی کف

تا به حال حتما با طرح‌های سه بعدی در کف برخی از ساختمان‌ها مواجه شده اید یا تصاویر آن را دیده اید. برخی از این ایده برای جذاب نمودن فضا به خصوص فضای حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌نمایند.
استفاده از تصاویر سه بعدی دریایی یکی از رایج ترین تصاویر برای سرامیک کف است که عمدتا در حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌شود.

سرامیک سه بعدی کف
برخی نیز علاقمند به طرح سه بعدی مناظر سنگی یا رودخانه و ... در کف اتاق خواب هستند.

سرامیک سه بعدی دیواری

بیشترین سطحی که برای استفاده کاشی و سرامیک سه بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیوارها هستند. سرامیک سه بعدی دیوار در انواع طرح در بازار وجود دارد که برخی از آنها هر کاشی تصویر مستقلی دارد و برخی به صورت یکپارچه یک تصویر سه بعدی را به نمایش می‌گذارند.

سرامیک سه بعدی دیوار آشپزخانه

آشپزخانه‌ها یکی از فضاهایی هستند که استفاده از طرح‌های سه بعدی می‌تواند باعث تحول چشمگیری در آنها شود. به طور کل سرامیک و کاشی سه بعدی آشپزخانه در نقش کاشی بین کابینتی ظاهر می‌شوند و این فضا را پوشش می‌دهند و بیشتر طرح گیاهان، میوه و سبزیجات یا طرح‌های فانتزی سه بعدی برای این منظور استفاده می‌شود.

سرامیک سه بعدی بین کابینتی

سرامیک سه بعدی دیوار پذیرایی

پذیرایی و دیوار آن نیز فضای مناسبی برای استفاده از کاشی سه بعدی یا همان سرامیک تری دی است. این فضا بیشتر با استفاده از طرح‌های فاخر و پرطمطراق پوشیانده می‌شود تا در نگاه مهمانان فضایی لاکچری و جذاب ترسیم شود.

سرامیک سه بعدی پشت تلویزیون

یکی از مکان هایی که امروزه زیاد برای چسباندن سرامیک و کاشی سه بعدی استفاده می‌شود فضای پشت تلویزیون‌ها به خصوص تلویزیون‌های فیکس شده روی دیوار است. دکوراتور با قرار دادن تلویزین در یک طرح سه بعدی جلوه بصری جذابی را در دکوراسیون ایجاد می‌نماید.

سرامیک سه بعدی پشت تلویزیون

سرامیک سه بعدی ترسناک

پیاده سازی یک طرح ترسناک که ماندگار باشد تنها با استفاده از سرامیک و کاشی سه بعدی ترسناک میسر است. به شما توصیه می‌کنیم از این طرح‌ها در خانه خود استفاده نکنید. به خصوص خانه ای که در آن کودکان زندگی می‌کنند. این نوع طرح علاقمندانی دارد اما لازم است که در هنگام انتخاب به همه جوانب آن فکر کنید که سلامت روحی افراد خانواده در مواجه به این طرح‌ها یکی از آنهاست. اگر شما جزو کسانی هستید که علاقه به استفاده از این طرح‌ها دارید سعی کنید در فضایی آنها را نصب کنید که افراد عادی رفت و آمد ندارند.

خرید کاشی و سرامیک سه بعد از فروشگاه اینترنتی

امروزه انواع طرح و مدل سرامیک و کاشی سه بعدی وجود دارد حتی برخی از کارخانجات با سلیقه شما اقدام به چاپ طرح بر روی کاشی و سرامیک می‌نمایند که شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را برای آنها ارسال نمایید. ساده‌ترین راه خرید کاشی و سرامیک تری دی سر زدن به فروشگاه‌های اینترنتی نظیر فروشگاه اینترنتی کاشی لند است.

خرید کاشی و سرامیک سه بعدی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند