حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
3328 بازديد

سرامیک سه بعدی دیوار

سرامیک سه بعدی دیوار
پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن روش‌های نوین برای طراحی دکوراسیون به خصوص در بخش کاشی و سرامیک باعث ایجاد تحولات گسترده ای در نماهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها گردیده است.

 امروزه تکنولوژی منجر به ظهور تصاویر با کیفیت تر با عمق و حجم واقعی گردیده است. این تحول در تصاویر باعث ظهور تصاویر سه بعدی برای استفاده در نماهای داخلی گردیده است. همانگونه که در مقاله کاشی و سرامیک سه بعدی اشاره نمودیم کاشی و سرامیک سه بعدی نوع جدیدی از کاشی و سرامیک است که در سه نوع کاشی سه بعدی معمولی، کاشی سه بعدی با روکش اپوکسی و کاشی سه بعدی با روکش شیشه ای در بازار موجود است.

سرامیک سه بعدی

استفاده از تصاویر سه بعدی بر روی دیوارها به عنوان نما برای دکوراسیون داخلی امروزه جایگاه ویژه ای یافته است. تصاویر سه بعدی یا با استفاده از چاپ دیجیتال بر روی سرامیک نما ترسیم می‌گردنند یا به وسیله اپوکسی با روش سه پخت، این کاشی‌ها با چسبانده شدن به یکدیگر به صورت قطعات یک پازل تصاویری با عمق و ابعاد ایجاد می‌نمایند که درصورت فاصله گرفتن از آنها به شکلی واقعی بازنمایی می‌کنند.
امروزه یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت‌های سازنده کاشی و سرامیک سه بعدی نقاط اتصال آنها با یکدیگر است. این نقاط باید به گونه ای باشد که در تصویر ایجاد شده هیچ انفصالی مشخص نگردد. پیشرفت صنعت کاشی و سرامیک منجر به ظهور این نوع سرامیک‌ها گردیده است که در صورت پیاده سازی نمی توان در نگاه اول نقاط انفصال کاشی‌ها را تشخیص داد در نتیجه تصویری یکپارچه و یک دست در معرض نمایش خواهد گذاشت.

 

سرامیک سه بعدی

 

نصب کاشی سرامیک سه بعدی

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در انتخاب سرامیک سه بعدی دیواری نصب و چسباندن این نوع کاشی‌هاست. زیرا کنده شدن بخشی از این کاشی آسیب جدی را به دکوراسیون وارد می‌نماید. اما خرید کاشی و سرامیک راه حل مناسبی برای اینگونه کاشی و سرامیک در آستین دارد و آن استفاده از چسب‌های مرغوب کاشی و سرامیک است. این چسب سرامیکی، قدرت اتصال بالایی دارد و اجازه تکان خوردن به کاشی نمی دهد. 

سرامیک 3D دیواری

سرامیک سه بعدی نما به گونه ای طراحی شده است که اگر به آن از فاصله ی نزدیک نگاه کنید یک سطح صاف متشکل از رنگ‌ها و طرح‌های جذاب را خواهید دید اما با فاصله گرفتن از تصویر شما می‌تواند عمق تصویر را نیز مشاهده نمایید. به این ترتیب تنها در فاصله است که تصاویر سرامیک سه بعدی دارای طرح و نقش برجسته می‌گردد. 

کاربرد سرامیک سه بعدی 

سرامیک‌های سه بعدی دیواری مناسب هر فضا و مکانی می‌باشد، اماکن عمومی و خصوصی امروزه از این نوع سرامیک برای طراحی و جلوه گری فضا و همچنین بزرگتر نشان دادن آن به کار برده می‌شود. شما می‌توانید سرامیک‌های سه بعدی دیوار را در محیط‌های مختلفی از جمله منازل مسکونی، استخر، هتل‌ها، رستوران‌ها و ... به عنوان دیوار اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن، سرویس بهداشتی، حمام، لابی،  سالن انتظار، استخر و ... مشاهده نمایید. ضدآب بودن و ضد اسیدن بودن در کنار مقاومت بالای اینگونه کاشی و سرامیک باعث گردیده گزینه مناسبی برای استفاده در استخرها و حمام و سرویس بهداشتی باشد در نتیجه تقاضای آن در بازار روز به روز در حال افزایش باشد.

سرامیک سه بعدی بین کابینتی

یکی از مهمترین جایگاه‌های کاربرد سرامیک سه بعدی به عنوان سرامیک بین کابینتی می‌باشد. فضای بین کابینتی به یکی از مهمترین بخش‌های آشپزخانه تبدیل شده است که می‌تواند تحول بزرگی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد نماید. با توجه به بازار و فروش کاشی‌های سه بعدی مشخص گردیده است که یکی از مهمترین بخش‌ها در خانه‌ها که افراد در آنها از کاشی و سرامیک  سه بعدی استفاده می‌نمایند فضای میان کابینتی می‌باشد. این طرح‌ها می‌تواند جلوه بصری و جذابیت زیادی را در فضای آشپزخانه ایجاد نماید. 
در انتخاب سرامیک بین کابینتی سه بعدی دقت زیادی داشته باشید زیرا این نوع کاشی و سرامیک باید در مقابل گرما به طور میانگین در حدود 100 تا 200 درجه سانتی گراد مقاوم باشد تا قابلیت استفاده به عنوان دیوارپوش را داشته باشد.

 

سرامیک سه بعدی دیوار

 

طرح‌های سرامیک سه بعدی دیواری

طرح و نقش کاشی‌ها و سرامیک‌های سه بعدی از تنوع بسیاری برخوردار است و این طرح‌ها می‌توانند هر نوع سلیقه ای را راضی نمایند تنها کافی است زمان کافی را برای جستجو به آن اختصاص دهید. طرح‌های منظره‌های سرسبز گزینه مناسبی برای استفاده در فضای پذیرایی و نشیمن می‌باشد و در آشپزخانه‌ها طرح‌های گیاهان، میوه‌ها و طرح‌های هندسی گزینه‌های مناسبی می‌باشند. در اتاق خواب‌ها و اتاق‌های کار شما می‌توانید سلیقه ای کاملا شخصی را به کار ببرید، تصاویر سرامیک‌های سه بعدی دیوار اتاق خواب می‌تواند فضای اتاقتان را مطابق با آنچه نیاز دارید یا به ان فکر می‌کنید کاملا متحول نماید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند