حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
6347 بازديد

سرامیک طرح چوب

سرامیک طرح چوب
پوشش دهی فضای داخلی با طرح هایی برگرفته از دل طبیعت مانند طرح چوب علاقمندان بسیاری در صنعت دکوراسیون دارد، به گونه ای که امروزه طرح چوب یکی از طرح های رایج در صنعت کاشی و سرامیک است و شرکت های مختلف به تولید آن مبادرت می ورزند.

علاقه انسان به طبیعت به خصوص جنگل و درخت ریشه عمیقی دارد، چوب یکی از عناصری است که باعث ایجاد آرامش در انسان می‌گردد علاوه بر آن یکی از اولین متریال‌های ساخت و ساز به کا گرفته توسط انسان نیز چوب است که از ابتدا در اختیار بشر قرار داشته است در نتیجه استفاده از آنها از دیرباز در دکوراسیون داخلی بسیار رایج بوده است. معماری مدرن از چوب‌های مصنوعی که طرح‌ها و رنگ‌های مختلف چوب را القا می‌نمود به عنوان کف پوش مدد گرفت تا بتواند تحولی عمیق در استفاده و به کارگیری چوب در طراحی داخلی ایجاد نماید. اما چوب به عنوان یک متریال طبیعی زنده فساد پذیر است و حتی چوب‌های مصنوعی دوام چندانی ندارد، این متریال دوست داشتنی در اثر مجاورت با رطوبت به مرور می‌پوسد و از بین می‌رود، از این رو استفاده از آن در مناطق مرطوب یا فضای باز امکان پذیر نبود.

پیشرفت تکنولوژی و ظهور متریال های جدیدی نظیر سرامیک که توانایی نقش پذیری بالایی دارد باعث ظهور انواع طرح های جدید در دکوراسیون داخلی گردید که یکی از این طرح ها، طرامیک طرح چوب است.

استفاده از سرامیک طرح چوب در واقع بازآفرینی طبیعت در دل خانه شماست، انسان برای داشتن آرامش روحی نیازمند دیدن جلوه های طبیعت در زندگی اش است در نتیجه با طرح هایی مانند طرح چوب در کاشی و سرامیک ارتباط خوبی برقرار می کند و به عنوان یکی از رایج ترین طرح های کاشی و سرامیک تقریبا در تمامی فروشگاه های کاشی و سرامیک با آن مواجه خواهید شد. این طرح چوب ممکن است در رنگ های مختلف از قهوه ای تیره گرفته تا کرم روشن متغیر باشد. استفاده از سرامیک طرح چوب در فضای داخلی باعث ایجاد یک فضای گرم و دلپذیر می شود.

 

سرامیک طرح پارکت

طرح چوب در خانه

سرامیک‌ها یکی از سخت ترین متریال هایی هستند که به عنوان پوشش دهنده بنا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مواد علاوه بر مقاومت بالا، در برابر ضربه و خط و خش، به نوعی عایق رطوبت نیز هستند که باعث شده است استفاده از سرامیک در هر آب و هوایی میسر گردد.  با پیشرفت صنایع کاشی و سرامیک و روی کار آمدن دستگاه‌های نوین برای ایجاد طرح و نقش بر روی مدل جدید کاشی و سرامیک یکی از طرح‌های موفق اجرای طرح چوب بر روی سرامیک بوده است که با استقبال بسیاری مواجه گردیده است. این طرح امروزه طرفداران بسیاری در میان اقشار مختلف یافته است به گونه ای که طرح چوب یکی از طرح‌های رایج در میان منازل، دفاتر اداری، فروشگاه‌ها و ... تبدیل شده است.  

استفاده از کاشی طرح چوب در دفتر کارسرامیک طرح چوب به لحاظ طرح، کاملا مشابه چوب طبیعی است و برخی آن را با پارکت‌های چوبی اشتباه می‌گیرند. این عنصر دوست داشتنی در هر فضا و مکانی قابلیت اجرا دارد. نمونه‌های مرغوب تر آن که با نام پرسلان‌های طرح چوب مشهور هستند قابلیت استفاده در کف پارکینگ‌ها و فضاهای باز را دارند.

کاشی به جای چوب

استفاده از طرح چوب در کاشی ها زودتر از سرامیک ها آغاز گردید، این نوع طرح به عنوان نمایی دوست داشتنی بر روی کاشی دیوار جلوه گری می نمود پس از آن در سرامیک ها نیز مورد استفاده قرار گرفت، کاشی طرح چوب مناسب استفاده در دیوار و سطوح غیر کف می‌باشند. این نوع کاشی با همان گره‌ها و رنگ‌های طبیعی چوب جلوه ای بی نظیر در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌نماید. استفاده از کاشی طرح چوب در دیواره‌ها ایده ای جذاب برای ایجاد تغییر و تحول در فضای داخلی اتاق خواب، پذیرایی، دفتر کار و حتی حمام و سرویس بهداشتی است
کاشی طرح چوب در کف آشپزخانه

سرامیک کف طرح چوب

استفاده از سرامیک کف طرح چوب ایده ای خلاقانه برای ایجاد یک فضای گرم و هیجان انگیز در دکوراسیون داخلی است. در گذشته از پارکت برای ایجاد نمای چوب در کف ساختمان استفاده می کردند که با وجودت جذابیت ظاهری دارای معایبی بود که مورد پسند بسیاری نبود. مزیت های بیشتر سرامیک نسبت به پارکت باعث گردید جایگزین مناسبی برای پارکت شوند. سرامیک‌ها برخلاف پارکت‌ها در هنگام راه رفتن روی آنها سرو صدای اضافه ای ایجاد نمی کنند و همین یکی از مهمترین دلایل ارجحیت سرامیک به پارک بود که باعث شد استفاده از آن جایگزین استفاده از پارکت ها شود. علاوه بر آن عایق بودن سرامیک کف طرح چوب در برابر رطوبت باعث می‌گردد این متریال گزینه ای مناسب برای استفاده در هر فضا و مکانی به خصوص در مناطق مرطوب باشد. 
طرح چوب به خوبی می‌تواند فضا را گرم و دلچسب نمایش دهد در نتیجه کسانی که نمی خواهند کف خانه، دفتر و به طور کل فضای خود را فرش نمایند با استفاده از این طرح می‌توانند مانع از سردی و یکنواختی فضای خود گردند

استفاده از کاشی طرح چوب در دیوار و کف نشیمن

مزیت کاشی و سرامیک طرح چوب

یکی از بزرگترین مزیت‌های کف پوش‌ها کاشی و سرامیک طرح چوب تنوع زیاد آنها در طرح و رنگ تولیدی است. این طرح دارای مدل‌های مختلفی از کلاسیک، روستیک و مدرن است که هرگز جذابیت و اصالت خود را از دست نمی دهد. شما می‌توانید با توجه به طرح و رنگ دکوراسیون خود یکی از رنگ‌های سرامیک‌های طرح چوب را انتخاب نمایید. این نوع سرامیک‌ها مناسب برای هر فضایی می‌باشند از فضای سرویس بهداشتی و حمام و سونا گرفته تا فضاهای اداری و پذیرایی و فضاهای خارجی مانند تراس، ایوان، پاسیو و ... کاشی و سرامیک طرح چوب قابلیت مچ شدن دارد
 یکی دیگر از مزیت‌های اصلی سرامیک و کاشی طرح چوب سایز و ابعاد آن است که محدودیتی را در تولید شامل نمی شود و شما می‌توانید سایز دلخواه خود را به آسانی پیدا نمایید. در کل ابعاد کاشی و سرامیک را با توجه به وسعت فضایتان انتخاب نمایید. هر چه فضا بزرگتر باشد به همان اندازه می‌توان از کاشی و سرامیک ابعاد بزرگ استفاده نمود. در فضاهای کوچک لازم است از کاشی و سرامیک ابعاد کوچک استفاده شود. لازم به ذکر است در فضاهای کوچک استفاده از تایل‌های باریک و دراز طرح چوب بهترین انتخاب خواهد بود زیرا باعث ایجاد خطای دید شده و فضا را بزرگتر نمایش می‌دهد
سرامیک‌های طرح چوب به لحاظ رنگ و کیفیت طراحی عینا مشابه نوع چوبی می‌باشد که می‌تواند حس خوبی در ببینده ایجاد نمیاد.

 کاشی طرح چوب در حمام و سرویس بهداشتیاستفاده از سرامیک طرح چوب می تواند تغییر و تحول بسیاری علاوه بر دکوراسیون در حس و حال شما ایجاد نماید. این طرح گرما و جذابیتی صد چندان را در خانه ایجاد می نماید در نتیجه اگر به دنبال ایجاد یک تغییر اساسی در دکوراسیون و طراحی خانه خود هستید استفاده از سرامیک‌های طرح چوب پیشنهاد ما به شماست.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند