خرید سرامیک پالرمو با تخفيف ویژه پاییز 1402 | فروشگاه کاشی لند
کاشی و سرامیک پالرمو

 

سرامیک پالرمو

سرامیک پالرمو برندی ایرانی در صنعت کاشی و سرامیک است که کار خود را با کادری مجرب و متخصص آغاز نمود. هدف اصلی این شرکت تولید و ارائه محصولات با سطح کیفی بالا و درجه یک است. این برند چند سالی است که کار خود را آغاز کرده است، اما با توجه به کیفیت بالای محصولات توانست که جایگاه بسیار خوبی در بازار کاشی و سرامیک داخلی پیدا کند. این برند در راستای رسیدن به اهداف عالی خود اقدام به همکاری با شرکت های معتبر در این زمینه از جمله Esmallglass اسپانیا و Sicer ایتالیا کرده است. پالرمو از طریق همکاری با این شرکت ها و همچنین با استفاده از فناوری ها و ماشین آلات روز جهان توانست برند و شرکت نوپای خود را به یک قدرت در بازار داخلی تبدیل کند. امروزه بسیاری از افراد معتقدند که پرسلان ها و سرامیک های این مجموعه می توانند به زودی جایگزینی برای بازار سنگ درجهان باشند. 

 

طرح های جدید سرامیک پالرمو

محصولات سرامیک پالرمو 

سرامیک پالرمو به وسیله ارائه سرامیک های پرسلانی با طرح ها و رنگ های بسیار متنوع توانست به سرعت نام خود را به مشتریان و مخاطبانش معرفی کند. تنوع طرح های این برند به شکلی است که می توان از آن در مکان ها و فضاهای مختلف استفاده کرد. سرامیک های پالرمو به دو قسمت سرامیک های پالرمو و پالرموپلاس تقسیم می شوند. سرامیک های پالرمو کیفیت بسیار بالایی دارند، اما سرامیک های پالرموپلاس از لحاظ کیفیت از دیگر مدل ها بهتر هستند و درجه کیفی بالاتری دارند. محصولات سرامیک پالرمو تنها به سرامیک محدود نمی شود، بلکه محصولات متنوع دیگری نیز مانند تکسچر و غیره نیز تولید می کند. از پرطرفدارترین طرح های سرامیک می توان به کاپو چینو، فول بادی، سوپر پولیش، کانسپت و غیره اشاره کرد. 

تکسچر سرامیک پالرمو

تکسچر سرامیک پالرمو در حقیقت همان طرح و نقش های سرامیک این شرکت است. این شرکت برخی از طرح های خاص و پرفروش خود مانند سرامیک های طرح چوب را در دسته بندی تکسچر در سایت خود قرار داده است. تکسچر از نظر لغوی به معنی بافت و تار و پود است و نشان از این دارد که سرامیک دارای طرح با چه نوع بافتی است. شما مd توانید تمامی تکسچرهای سرامیک پالرمو را در این صفحه مشاهده نمایید و در صورت تمایل از طریق همین صفحه و فروشگاه کاشی لند محصول مد نظرتان را سفارش دهید.

کیفیت سرامیک پالرمو

با توجه به توضیحات داده شده، احتمالا دیگر نیازی به تعریف درباره کیفیت محصولات پالرمو نیست. سال های زیادی نیست که محصولات این برند وارد بازار شده است. اما به دلیل کیفیت بالای سرامیک های آن به سرعت در میان بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک قرار گرفت. شرکت پالرمو دارای گواهینامه های استاندارد بسیاری از جمله گواهینامه استاندارد ملی ایران و CE اروپا است. محصولات این کارخانه همگی زیر نظر شرکت های معتبر کاشی و سرامیک اسپانیایی و ایتالیایی تولید می شوند و کیفیت آن ها امکان رقابت با نمونه های خارجی را دارند. 

سرامیک طرح چوب پالرمو

 

پالرمو طرح پارکت

 

مشاهده بیشتر ...

 

نمایندگی سرامیک پالرمو

یکی از مزایای مهم سرامیک پالرمو، روند متفاوت در ارائه برخی محصولات است. شما می توانید در صورت تمایل با بارگذاری طرح سازه خود و دریافت نمایی از آینده سازه با سرامیک موردنظرتان، از انتخاب خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به سفارش محصول کنید. 

قیمت سرامیک پالرمو 

از دلایل اصلی معروفیت سرامیک های پالرمو و پرفروش و پر مخاطب بودن آن ها از همان ابتدای کار این شرکت می تواند قیمت بسیار مناسب آن ها باشد. قیمت سرامیک پالرمو به نسبت کیفیتی که ارائه می کند، بسیار مناسب است. هدف اصلی این کارخانه رقابت با محصولات جهانی است. از آنجا که کشور ایران دارای بستر جغرافیایی مناسب جهت تولید انواع کاشی و سرامیک و تولید محصولات با کیفیت است، به همین دلیل پالرمو به دنبال تولید محصولاتی با کیفیت عالی و با قیمتی به صرفه نسبت به بازار جهانی است تا نظر مشتریان زیادی را از سر تا سر جهان به خوب جلب کند. 

 

کارخانه کاشی و سرامیک پالرمو

کارخانه کاشی و سرامیک پالرمو در سال 1393 شروع به کار کرد. در حقیقت کارخانه پالرمو نوپا و تازه تاسیس است. اما این کارخانه در مدت زمان کوتاهی توانست با ارائه محصولات بسیار با کیفیت، متنوع و در طرح و رنگ های جدید و جذاب، در بازار جایگاهی را بدست بیاورد. این کارخانه اقدام به تولید پرسلان و سرامیک های پرسلانی با کیفیت از نوع فول بادی، سوپر پولیش، سرامیک مات و رستیک می کند. نام این کارخانه از شهر پالرمو ایتالیا برگرفته شده است. این شهر قطب ساخت انواع کاشی و سرامیک و ماشین آلات مربوط به این صنعت به شمار می آید. از مهمترین عملکردها و اهداف کارخانه کاشی و سرامیک پالرمو بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب برای تولید سرامیک های سوپر پولیش به عنوان یک نیاز اساسی در صنعت ساختمان است. هر کدام از محصولات پالرمو دارای ویژگی های منحصر به فردی است که با مطالعه کاتالوگ می توانید از این بابت اطلاع پیدا کنید. 

سرامیک پالرمو در برابر بازار سنگ ایران

پالرمو محصولی است که منشا آن به قرن 17 میلادی کشورهای اروپایی برمی گردد. اما بعد از توسعه تبدیل به کف پوش های امروزی شده است. امروزه کفپوش های پرسلانی پالرمو مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است و این اقبال عمومی موجب شده است که استفاده از سنگ کاهش چشم گیری پیدا کند. دلایل استفاده از پرسلان ها به جای سنگ موارد زیادی است که از جمله آن ها می توان به قیمت مناسب، سازگاری با محیط زیست و البته مقاومت بالای آن در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدی اشاره کرد. از طرفی بسته بندی، خرید آسان، نصب راحت و تمیز و طرح های متنوع با رنگ های دلخواه همه باعث شده اند که استفاده از سرامیک های پرسلانی به جای سنگ روز به روز بیشتر شود. 

سرامیک پالرمو در اصفهان

سرامیک پالرمو برندی ایرانی و جدید است که با استفاده از فناوری ها و به روز ترین دستگاه ها و تجهیزات اقدام به تولید انواع پرسلان و سرامیک های پرسلانی می کند. محصولات این برند دارای کیفیتی بسیار بالا و قابل رقابت در سطح جهانی است. این شرکت علاوه بر تولید انواع سرامیک اقدام به تولید تکسچر سرامیک نیز می کند که مواد اولیه تولید مجسمه های سرامیکی با کیفیت بسیار بالا است. در صورت تمایل به خرید از محصولات این برند می توانید کاتالوگ محصولات و قیمت آن ها را در این صفحه مشاهده کرده و با مطالعه مشخصات و مقایسه مدل های مختلف، محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. 

 

سوالات متداول در زمینه خرید سرامیک پالرمو

+خرید اینترنتی سرامیک پالرمو به  چه صورت است؟

در سایت کاشی لند تمام مدل های سرامیک پالرمو با قیمت بروز هستند و شما میتوانید هرکدام از مدل های موجود را بصورت آلاین سفارش دهید.

+سرامیک پالرمو چیست؟

سرامیک پالرمو به وسیله ارائه سرامیک های پرسلانی با طرح ها و رنگ های بسیار متنوع توانست به سرعت نام خود را به مشتریان و مخاطبانش معرفی کند. تنوع طرح های این برند به شکلی است که می توان از آن در مکان ها و فضاهای مختلف استفاده کرد. سرامیک های پالرمو به دو قسمت سرامیک های پالرمو و پالرموپلاس تقسیم می شوند.