حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
555 بازديد

سرمایه‌گذاری‌های عمده در، ITA Ceramiche

سرمایه‌گذاری‌های عمده در، ITA Ceramiche
اولین مرحله یک دستور کار سرمایه‌گذاری گسترده با تمرکز بر اتوماسیون کل فرآیند با همکاری Sacmi به اتمام رسیده است. هدف آن افزایش ظرفیت و توسعه ترکیب محصول است.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ شرکت ITA Ceramiche واقع در Fiorano ایتالیا، اولین مرحله از یک برنامه بلندپروازانه با هدف افزایش ظرفیت، کارایی و بهبود کیفیت محصول از طریق اتوماسیون کامل فرآیند را به اتمام رسانده‌است.

شرکت Sacmi شریک فناورانه انتخاب شده برای پروژه بود که طی اولین مرحله مذکور کوره جدید و بزرگ‌تری با طول 117 متر و عرض مفید 2950 میلی‌متر را تهیه کرد. این کوره ظرفیت تولید بیش از 10000 مترمربع در روز را داشته و مجهز به آخرین سیستم‌های بازیابی حرارتی بود.

Sacmi همچنین تمامی سیستم‌های کنترل را در بالادست و پایین‌دست کوره نصب کرد که از جمله آن‌ها LGV ها (وسایل نقلیه هدایت‌شونده با لیزر) هستند که برای انتقال تمامی کاشی‌ها از خط لعاب به کوره جدید به‌کار گرفته شدند. سیستم ذخیره خودکار، امکان استفاده از ظرفیت کامل خروجی کوره را فراهم خواهدکرد.

فرآیند بارگیری و تخلیه کوره نیز به صورت خودکار انجام می‌شود. با استفاده از ماشین‌آلات Racking اتوماتیک، قطعات بهLGV  ها منتقل می‌شوند؛ این ماشین ها نیز آن‌ها را به خطوط بسته‌بندی و خطوط سنگ‌زنی منتقل می‌کنند که برای 16000 مترمربع در روز تنظیم و پیکربندی شده‌اند.

دو خط جدید توسط Sacmi طراحی شده‌اند که هر یک به 7 استاکر (بالابرنده صنعتی) برای برآورده‌کردن نیازهای ITA Ceramiche مجهز شده‌اند. این شرکت در سال 2006 تاسیس شد و کاشی‌های پرسلان تکنیکال، صنعتی و کاشی های لعاب‌دار را در اندازه‌های مرسوم اعم از 320*320 میلی‌متر معروف و قدیمی گرفته تا اندازه‌های جدید 620*170 میلی‌متر، 900*220 میلی‌متر، 1200*200 میلی‌متر، 600*300 میلی‌متر، 450*450 میلی‌متر، 400*200 میلی‌متر و 200*200 میلی‌متر تولید می‌کند. از ماه مه 2021 تولید کاشی های بزرگتر و جدید در اندازه 900 در 900 میلی متر آغاز می شود و تمامی محصولات تولیدی ITA Ceramiche در ایتالیا و خارج از کشور، با نام تجاری I.Tiles به بازار عرضه می‌شوند.

به نقل از آندره اسپاگنی، رئیس ITA Ceramiche، "این سرمایه‌گذاری به ما این امکان را می‌دهد تا هدفی دوگانه را دنبال کنیم: بهبود بیشتر کیفیت محصول ضمن افزایش قابلیت تطبیق‌پذیری و انعطاف‌پذیری 6 خط لعاب تحت فشار. این هدف به نوبه خود این امکان را به ما می‌دهد که محصولاتی جدید برای مشتریان در بخش‌های مختلف گران‌ترین مدل‌ها (سطح بالا) و ارزش افزوده بالای بازار فراهم کنیم."

در مرحله اولیه مذکور سرمایه‌گذاری، انتظار می‌رود تولید محصولات تا 5000 مترمربع در روز افزایش یابد و ظرفیت کلی آن به 24000 مترمربع برسد. اسپاگنی افزود: "در سال 2022 به به دومین فاز پروژه خواهیم رفت. این مرحله شامل نوسازی کامل سیستم‌های کنترل است که در دو کوره دیگر سرویس‌دهی می‌کنند، با تعویض این دو کوره با کوره‌های بزرگ‌تر انتظار می‌رود محصولات تولیدی به بیش از 29000 مترمربع در روز برسند."

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند