حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
177 بازديد

سرمایه‌گذاری ۸۰۰۰ میلیاردی برای اشتغالزایی

سرمایه‌گذاری ۸۰۰۰ میلیاردی برای اشتغالزایی
رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) با بیان اینکه در تولید واکسن کرونا از هیچ کشوری عقب نیستیم، گفت: امروز در سالگرد امام(ره) ۲۴۲۳ طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی شامل ۱۷۰ مدرسه، ۲۰۰مسجد، ۱۱۵ طرح آبرسانی، هزاران مسکن محرومان و ده‌ها طرح دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری فارس در شهرری، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) پیش از ظهر امروز در مراسم سی‌و‌یک‌امین سالگرد ارتحال امام راحل هم چنین رزمایش برکت امام خمینی(ره) در مرقد امام(ره)، اظهار کرد: یاد و نام امام را گرامی می‌داریم که با ابتکار عمل و نگرش مثبت اتفاقات مهمی را در کشور رقم زد.

وی امنیت خاطر را یکی دیگر از ویژگی‌های بارز امام برشمرد و افزود: وجنات امام(ره) اطمینان دهنده و آرام کننده بود و در شرایطی که کل زندگی ما در جنگ سپری می‌شد سخنان، رفتار و اعمال امام اطمینان و خاطر جمعی را در پی داشت و آرامش در مناطق جنگی غالب بود. 

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) از تسلط بر نفس، خدمتگزاری و مشکل گشایی امام راحل نام برد و ادامه داد: نترسیدن از شکست در زندگی امام بارز بود و این درس بزرگی باید برای همه مسؤولان باشد و از شجاعت و پذیرش شکست امام(ره) که از خصایص رهبران بزرگ است درس و الگو بگیرند.

مخبر در ادامه بر دینداری، خلوص، مدیریت زمان و دشمن شناسی امام نیز اشاره‌ای کرد و گفت: منافقین سر همه تقریباً کلاه گذاشتند ولی در امام به جایی و هدف خود نرسیدند چرا که امام بر پاسداری از ارزش‌ها و ستم و فسادستیزی توجه و اعتقاد ویژه‌ای داشت.

وی با اشاره به عدالتخواهی امام، وجه تمایز حکومت اسلامی را عدالت دانست و اضافه کرد: به نظر من از میان عدل و احسان عدالت توسط حکومت و احسان توسط مردم اجرا می‌شود و بزرگترین احسان مردم این است که اجازه می‌دهند ما کاری کوچک برای آن‌ها کنیم.

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) با بیان اینکه به فرموده رهبری تمام امکانات در این شرایط کرونایی باید در خدمت مردم باشد، تصریح کرد: از شیوع این ویروس یک روز هم ستاد تعطیل نبوده که با موضوع سیل در کشور هم در این میان درگیر بودیم و وظایفی در حین و بعد این بحران‌ها برعهده داریم که به خوبی مدیریت و انجام شد.

مخبر با تأکید بر اینکه وعده ۱۳هزار شغل را داده بودیم، خاطرنشان کرد: امروز ۱۵هزار شغل به اسم داریم و در بحث تجهیزات نیز چهار کشور اروپایی از ما تجهیزات می‌خواهند که روزی اجازه واردات به ما نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه در بحث ویروس کوید۱۹ در موضوع دارو، تجهیزات، تشخیص و درمان اقدامات لازم را انجام دادیم، یادآور شد: هر دارویی که اعلام می‌شد در این بیماری اثرگذار است ما ظرف مدت دو هفته تولید می‌کردیم و داروهایی که باید برای خرید آن تا ۲۳میلیون هزینه می‌شد با ۲۰۰-۳۰۰هزار تومان قابل تهیه است.

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) با یادآوری اینکه در تولید واکسن کرونا از هیچ کشوری عقب نیستیم، افزود: امروز در سالگرد امام(ره) ۲۴۲۳ طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی شامل ۱۷۰ مدرسه، ۲۰۰مسجد، ۱۱۵ طرح آبرسانی، هزاران مسکن محرومان و ده‌ها طرح دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

مخبر به ۱۲۵هزارشغل ایجاد شده در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: امروز هم ۶۵هزار طرح و ۱۸۸ هزار شغل با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شروع شده که به این معنی است که هر روز ۳۰۰ طرح با ۱۰۰۰ شغل افتتاح می‌شود.

وی با اعلام امضای قرارداد کمک به تأمین ۳۵۰۰مسکن خانواده دو معلول به بالا اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تا هفته گذشته در سراسر کشور انجام شد و امروز نیز پخش ۴میلیون بسته پروئتینی آغاز می‌شود که توزیع ۸۰هزار بسته امروز در تهران انجام خواهد شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند