حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
549 بازديد

سفال همدان در مسیر استانداردسازی

سفال همدان در مسیر استانداردسازی
مدیرکل استاندارد استان همدان از استانداردسازی برخی محصولات کشاورزی، کاشی و سفال همدان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ها استانداردسازی این محصولات تا پایان سال به کمیته علمی ارسال و پس از طی مراحل نهایی به آن‌ها شماره استاندارد ملی اختصاصی داده خواهد شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از بازار؛ محمد مددی مدیرکل استاندارد استان همدان، به استاندارد سازی محصولاتی چون گشنیز و رازیانه اشاره کرد و گفت: تولید این محصولات به عنوان گیاهان دارویی از ظرفیت ها و نقاط قوت استان همدان محسوب می شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی و نازک کاری چوب، آینه کاری، نقاشی و برجسته سازی، کاشی و سفال فرصت های مناسبی برای همدان ایجاد شده است، گفت: با استانداردسازی کالاهای ذکر شده می توان به ارزش افزوده آن ها اضافه کرد.

وی گفت: کارشناسان استاندارد استان همدان در حال انجام و نهایی کردن کارها در این زمینه هستند و پیش بینی این است که محصولات عنوان شده تا پایان سال به کمیته علمی معرفی و پس از طی مراحل نهایی به آن ها شماره استاندارد ملی اختصاصی داده شود.

وی در ادامه عنوان کرد: استاندارد سازی این محصولات به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و در حال به سرانجام رسیدن و نهایی شدن برند و استانداردسازی آن ها هستیم.

مددی با بیان اینکه در تلاشیم شناسنامه دار کردن محصولاتی از این قبیل را ادامه دهیم، گفت: این روند کمک شایان و قابل توجهی به برندسازی و افزایش سرعت توسعه اقتصادی و معرفی این محصولات به بازارهای داخلی و خارجی و بهبود زمینه برای صادرات آن ها دارد.

مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه استانداردسازی محصولات کشاورزی به صورت تشویقی انجام می پذیرد، عنوان کرد: توجه به موضوع استاندارد نیازمند فرهنگسازی و مشارکت مردمی است بدین سان نیاز است تا مصرف کنندگان در خریدهای خود به موضوع استاندارد بودن آن ها دقت کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند