حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
172 بازديد

سلامت صنعت کاشی و سرامیک میبد در دوران کرونا

سلامت صنعت کاشی و سرامیک میبد در دوران کرونا
فرماندار میبد گفت: اگرچه تاکنون صنعت میبد با ورود کرونا با مشکلی روبرو نشده است اما قاعدتاً در گذر زمان با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

صنعت میبد هنوز کرونازده نشده است

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ حسین فلاح فرماندار میبد اظهار کرد: شیوع کرونا مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان و صنعتگران کشور و حتی خارج از کشور بوجود آورده است ولی خوشبختانه تاکنون صنعت میبد به ویژه در حوزه کاشی و سرامیک از این بخش متضرر نشده است ولی با توجه به درگیری این ویروس در کل دنیا و از رونق افتادن چرخه تولید و صنعت در تمام کشورها، صنعت شهرستان نیز دیر یا زود دچار رکود اقتصادی خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته محدودیت‌های ایجاد شده در مرزهای کشور که باعث واردات مواد اولیه و صادرات تولیدات داخلی را با مشکلاتی مواجه کرده است، بی تاثیر در رونق صنعت شهرستان نبوده ولی هنوز مشکلات چندانی را در این رابطه نداشته‌ایم.

فرماندار میبد با بیان این که شیوع کرونا باعث کم‌کاری و تعطیلی در بسیاری از بخش‌های تولید و تاثیرات منفی زیادی بر صادرات کشورمان داشته است، تصریح کرد: با وجود این که عمده صادرات کشور مربوط به مواد معدنی و نفتی است، متاثر از کم‌رنگ شدن مراودات بین المللی در اثر شیوع کرونا، آسیب‌ بیشتری به اقتصاد کشور وارد کرده و از طرفی به دلیل خاص بودن ناشی از تحریم‌های اقتصادی و چابک‌سازی آن، شاید کمتر از برخی کشورها متاثر بوده است ولی در مجموع قطعاً اقتصاد ایران و شهرستان میبد در ماه‌های آتی تحت تاثیر کرونا قرار می‌گیرد.

فلاح در عین حال از صنعتگران شهرستان میبد و همکاری آنها طی سه ماه گذشته که باعث شدند شهرستان و صنعت میبد با کمترین مشکلات و حواشی ناشی از کرونا مواجه باشد، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با ادامه این همکاری‌ها در بخش‌های صنعت، خیرین، کسبه و اصناف و رسانه‌ها، موانع و مشکلات جدی پیش رو را نیز مرتفع سازیم و در سال جهش تولید با تمام قوا، صنعت میبد را قوی‌تر و پررونق‌تر از همیشه همراهی کنیم.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند