حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
330 بازديد

شرکت سرامیک البرز برای پنجمین دوره متوالی موفق به کسب تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.

شرکت سرامیک البرز برای پنجمین دوره متوالی موفق به کسب تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.

سرامیک البرز یکی از تولیدکنندگان ایرانی با 50 سال سابقه درصنعت کاشی و سرامیک می باشد،  که همواره در مسیر پیشرفت قرار دارد و توانسته در مسیر اعتلای نام ایران بازارهای خارجی را به خوبی جذب و رضایت مشتریان در ایران، خاورمیانه و اروپا و کشورهای  .C.I.S را به خوبی جلب کند.

مشتری مداری و تولید محصولات کیفی یک عامل موفقیت در فضای رقابتی بازار و ارائه کالا و خدمات است. در ایران از سال ۸۸ با مصوبه قانون حمایت از مصرف کنندگان این مهم به موضوعی قانونی و مورد توجه جدی‌تر تبدیل شد. 


البته پیش از تصویب این قانون موازین و عرف حاکم بر بازار تولید و مصرف هم قواعد مهمی را جاری و طرفین فروشنده و مشتری را به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هدایت می‌کرد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در همایش حمایت از مصرف کننده گواهی و تندیس به شرکت‌هایی که ضمن رعایت استاندارهای ملی و بین المللی، مشتری مداری، پشتیبانی از محصول و خدمات ارائه شده و مولفه‌های مهمی چون ضوابط قیمت‌گذاری را رعایت کردند اهداء کرد. شرکت سرامیک البرز برای پنجمین  دوره متوالی موفق به کسب تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد، گواهی مهمی که حکایت از کیفیت و رضایت مشتری و مشتری مداری دارد. 
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند