حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
427 بازديد

شرکت سیچر (SICER) آزمایشگاه فناوری خود را به روز می کند

شرکت سیچر (SICER) آزمایشگاه فناوری خود را به روز می کند
شرکت Sicer (سیچِر) دستگاه‌های آزمایشگاهی جدید و پیشرفته شامل تجهیزات آنالیز حرارتی و طیف‌سنجی همزمان را برای شناسایی محصولات نیمه تمام نصب کرده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ حتی همه‌گیری کرونا ویروس نتوانسته است فعالیت‌های پژوهشی آزمایشگاه فناوری گروه سیچر (Sicer) که یک شرکت تولید کننده رنگ و لعاب کاشی و سرامیک در ایتالیاست و اخیراً با سرمایه‌گذاری‌های جدید ارتقاء یافته است، متوقف کند.

به لطف تجهیزات جدید آزمایشگاهی نصب شده در ماه مه و همراه با مهارت بسیار تکنسین‌های متخصص Sicer، این تولیدکننده لعاب و رنگ ایتالیایی خدمات حرفه‌ای و باکیفیتی را برای مشتریان صنعت سرامیک ارائه می‌دهد.

در بین بسیاری از دستگاه‌های موجود در آزمایشگاه، یکی از مهم‌ترین آن‌ها سامانه ترکیبی TGA-DSC-IR است؛ یک سامانه آنالیز حرارتی و طیف‌سنجی همزمان که قادر است تا مواد اولیه، بدنه‌های سرامیکی، جوهرها، لعاب‌ها و گریت‌ها (ذرات ساینده) را آنالیز کند.

با استفاده از این ابزارها، Sicer قادر است تا فرآیندهایی را که در طی تهیه محصولات نیمه تمام (بدنه‌های سرامیکی، جوهرها، لعاب‌ها و گریت‌ها) و در طول مدت پخت کاشی رخ می‌دهند، شناسایی نماید. این آزمایشگاه می‌تواند تجزیه و تحلیل کیفی و کمّی از ترکیبات آلی و معدنی را انجام دهد و همچنین می‌تواند ماهیت گازهای منتشر شده در طی فرآیند پخت را نیز تعیین کند که جنبه‌ای مهم برای محافظت از محیط زیست و توسعه محصولات سازگار با محیط زیست مانند سری معروف .LE یا جوهرهای کم انتشار به شمار می‌رود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند