حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
664 بازديد

شرکت FCRI، راهبر چینی در تولید رولر برای اسلب های بزرگ

شرکت FCRI، راهبر چینی در تولید رولر برای اسلب های بزرگ
FCRI بیش از 80% از بازار رولرهای چین را برای تولید اسلب بزرگ، با حدود هفتاد خط که در چین در حال فعالیت هستند، در اختیار دارد.

گروه FCRI یک شرکت مستقر در Foshan و متخصص در تولید رولرهای سرامیکی، به سرعت در حال تثبیت کردن خود به عنوان تأمین کننده اصلی رولرهای سرامیکی برای تولید اسلب‌های بزرگ در بازار چین است.

این بخش در چین با 72 خط تولید که از پیش در حال فعالیت هستند، به سرعت در حال رشد است و بسیاری از آن‌ها از تابستان 2020 آغاز به کار کرده‌اند. انتظار می‌رود که این تعداد در آینده نزدیک به 100 برسد. جهت‌گیری صنعت کاشی و سرامیک چین عمدتاً به سوی سطوح سنگی سینتر شده بسیار نازک (mm 3) است، بخشی که FCRI قادر است تا رولرهایی با کیفیت بالا را تدارک ببیند که تولید مواد با کارآیی بالا و با خواص فنی برتر را تضمین می‌کنند.

از چند سال پیش تا کنون FCRI با شرکت‌های سرامیکی پیشرو چینی در حال همکاری بوده است و رولرهایی را برای خط مقدمِ سطوح سنگی سینتر شده بسیار نازک که در جنوب غربی چین کار می‌کنند، تدارک دیده است. هم اکنون FCRI با رولرهای GF98 خود بیش از 80% از سهم بازار را در بخش رولرها برای اسلب‌های بزرگ در چین در دست دارد. این شرکت به لطف فعالیت‌های تحقیق و توسعه خود ضمن ارائه پشتیبانی فنی جامع و با کیفیت بالا، همچنان به نوآوری و گسترش دامنه محصولات خود ادامه می‌دهد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند