حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
278 بازديد

شرکت Kerama Marazzi ارمنستان بر SACMI Deep Digital سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت Kerama Marazzi ارمنستان بر SACMI Deep Digital سرمایه‌گذاری می‌کند
ویکتور اوستسکی، مدیر بازاریابی شرکت Kerama Marazzi، آخرین سرمایه‌گذاری‌های فناورانه‌ای این شرکت را برای دو خطه کردن Continua+ شرح داد و از گردآوری راه حل‌های جدید تزئین دیجیتالی سخن گفت.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ اخیراً Kerama Marazzi ارمنستان با هدف تقویت نقش محوری خود در بازار روسیه به عنوان تولیدکننده سرامیک‌های طرح دار با کیفیت بالا، سرمایه‌گذاری‌های عمده انجام داده است. این شرکت که یک راهبر صنعتی با 21 دفتر و بیش از 350 فروشگاه تک برندی در کشورهای روسیه، بلاروس، آسیای میانه، قفقاز، اوکراین، کشورهای بالتیک، رومانی و مولداوی دارد، در سال 1992 تأسیس شد و اکنون بخشی از صنایع کاشی و سرامیک موهاوک (Mohawk) ایتالیا است.

ما با ویکتور اوسِتسکی (Victor Osetskiy)، مدیر بازاریابی Kerama Marazzi در مورد دو خطه شدن خط تولید SACMI Continua+ که مجهز به جدیدترین راه حل‌های تزئین دیجیتال و لعاب‌زنی است، گفتگویی داشتیم.

خبرنگار CWW: چه چیزی شما را بر آن داشت تا تصمیم بگیرید که خط تولید Continua+ را دو تا کنید؟

ویکتور اوستسکی: این بهترین و انعطاف‌پذیرترین فناوری در جهان برای تولید اسلب‌های رایج و هر نوع از اندازه‌های کوچک‌تر است. با خط تولید جدید Continua+ و به لطف هماهنگ‌سازی دیجیتالی کل فرآیند، می‌توانیم بر سرعت‌ تولید، کاهش ضایعات بدون در نظر گرفتن سایز، دو بار پر کردن (دبل فیلینگ) سریع، کیفیت بالا و تکرارپذیری محصولات حساب باز کنیم. از زمان تأسیس تاکنون، مأموریت Kerama Marazzi تدارک محصولات سرامیكی با بالاترین كیفیت برای بازار روسیه بوده است. به همین دلیل ما همیشه بهترین فناوری را که بازار ارائه می‌دهد، انتخاب کرده‌ایم؛ به طوری که بتوانیم محصولات و خدمات جدیدی را برای مشتریان‌مان فراهم کنیم که سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای کیفیت و طراحی را برآورده سازند. علاوه بر این، ما رابطه دراز مدتی با SACMI داریم که به سال 2007 و هنگامی که نخستین سفارش‌های خود را برای کارخانه‌های کامل ارائه دادیم، باز می‌گردد.

خبرنگار CWW: ویژگی‌های جدید این خط دوم کدامند؟

اوستسکی: سرمایه‌گذاری ما با هدف برآورده کردنِ نیاز بازار خاص نه تنها برای محصولات با کیفیت بالا و زیبایی‌شناسی برجسته بلکه مهم‌تر از همه برای توانایی تولید سایزها و تزئین‌های مختلف با حداکثر انعطاف‌پذیری، عاری از محدودیت‌های سایزهای ثابت و سامانه‌های تزئین سنتی انجام شد. به همین دلیل ما SACMI Deep Digital را که پلت‌فرم جدید ادغام شده بر روی Continua+ است، برای سرمایه‌گذاری خود در دو برابر کردنِ ظرفیت برگزیدیم. این پلت فرم به ما امکان می‌دهد تا فرآیندهای تزئین خشک و تَر را همگام (سینکرون) کنیم و رنگ‌ها و مواد را با وضوح بسیار بالا بنشانیم و از این طریق محصولاتی با زیبایی‌شناسی انقلابی تولید کنیم.

خبرنگار CWW: به طور دقیق‌تر، خط جدید چگونه پیکربندی شده است؟kerama marazzi logo

اوستسکی: پیش از فشارنده (compactor)، این خط به تزئین کننده جوهر افشان SACMI DHD با DDG جدید مجهز شده است که می‌تواند اِعمالِ انتخابی یک لایه از گریت‌ها (ذرات) را انجام دهد تا به کاشی ارزشِ بافت‌دار بودن و افکت‌های عمقی را ارزانی دارد. ما این راه حل را در اواخر 2019 نصب و راه‌اندازی کردیم و بلافاصله بهبود قابل توجهی در بهره‌وری در مدیریت سبد محصولات فعلیِ ما به همراه آورد و این امکان را برای ما فراهم کرد تا درباره توسعه و عرضه محصولات جدید بیاندیشیم.

خبرنگار CWW: در حال تولید چه سایزهایی هستید؟

اوستسکی: Kerama Marazzi طبیعتاً دیدگاه‌های خود را در بخش متوسط به بالا وضع کرده است. با Continua+ در حال حاضر سایزهایی از cm 80×80 تا اسلب‌های بسیار بزرگ تولید می‌کنیم که همه آن‌ها کیفیت و کارآیی مشابهی دارند. ما همیشه باید در نظر داشته باشیم که برای رقابتی بودن در بازار امروز، مهم است که بتوانیم به طور مؤثر با بچ‌های کوچک کار کنیم. به لطف ادغام یکپارچه بین سامانه‌های اِعمال جوهر و مواد، آزادانه می‌توانیم بر روی خلاقیت تمرکز کنیم و ارزش افزوده را به حداکثر برسانیم.

خبرنگار CWW: آیا سرمایه‌گذاری جدیدی در [این] حوزه کاری در دست اقدام است؟

اوستسکی: با باقی ماندن در کنار SACMI Deep Digital ممکن است در آینده ظرفیت DDG را دو برابر کنیم تا بتوانیم موجودی‌های لعاب یا مواد دیگر را با فناوری دیجیتال ترکیب نماییم. در پیکربندی فعلی، همگام‌سازی اِعمال پودر با گرافیک DHD پس از آن، در حال حاضر این امکان را به ما می‌دهد تا رنگ‌ها و تزئین‌های کاملاً جدیدی را ایجاد کنیم که محصولات Kerama را از محصولات رقبای ما متمایز می‌کند.

خبرنگار CWW: بهبود بازار روسیه پس از وضعیت اضطراری کووید را چگونه می‌بینید؟

اوستسکی: سیاست‌های سرمایه‌گذاری ما چشم‌انداز میان مدت و بلند مدت دارند و اطمینان داریم بازارهایی که ما تأمین می‌کنیم، وا پس خواهند رفت. در حال حاضر زنجیره‌های تأمین بین‌المللی در حال بازگشتن به حالت عادی هستند و در همان حال جوامع ما مشتاق هستند تا پس از لطمه شدید از این شرایط اضطراری، دوباره به کار خود برگردند. البته برای انجام این کار، داشتن ابزارهای مناسب ضروری است. قدرتِ شرکت ما ریشه در سرمایه‌گذاری‌های مداوم ما در بهترین فناوری موجود دارد؛ عاملی که این امکان را به ما می‌دهد تا با اراده و اعتماد به نفس به آینده نگاه کنیم.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند