حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
324 بازديد

شرکت Soltek دستگاه Fokus را راه اندازی می کند

شرکت Soltek دستگاه Fokus را راه اندازی می کند
شرکت Soltek در حال رونمایی از دستگاه جدید گونیا کردن / پخ‌زنی است؛ یک راه حل کاملاً خودکار که می‌تواند هم بهره‌وری و هم کیفیت را افزایش دهد.

شرکت Soltek که یک شرکت عملیات اصلاح سطح سرامیک مستقر در پیزا است، با تکیه بر تجربه طولانیِ چند دهه‌ای خود در زمینه مکانیک دقیق و سرمایه‌گذاری‌های تحقیقاتی مداوم، با به بازار عرضه کردنِ دستگاه جدید گونیا کردن خشک و پخ‌زنی به نام Fokus در حال گسترش دامنه فناوری‌های Industry 4.0خود است.

راه حلی که این شرکت - بخش سرامیکی گروه .CO.ME.S  توسعه داده است، یک راه حل پیشرفته‌ است که ‌هدف آن برآورده ساختنِ نیازهای صنعت تولید کاشی و سرامیک و اسلب از لحاظ بهینه‌سازی محصول، بهره‌وری عملیاتی و بهره‌وری بیش‌تر به لطف فرآیندهای دیجیتالی است که به طور روز افزون خودکارتر می‌شوند.

Fokus که 3 اختراع ثبت شده را به همراه دارد، یک دستگاه گونیا کردن هوشمند است که ضمن حفظ تنظیمات انجام شده توسط اپراتور در آغاز فرآیند تولید، به طور خودکار اقداماتی را که قبلاً توسط پرسنل متخصص به طور دستی انجام می‌شدند، به انجام می‌رساند. Fokus به لطف ویژگی‌های عملکردیِ دستگاه و کنترل کامل بر فرآیند سنگ‌زنی توسط اپراتور، امکان افزایش قابل توجه در میزان تولید و کیفیت را با 98% از کالای درجه یک فراهم می‌کند. همچنین به خاطر قابلیت اطمینان طولانی مدت خود سرآمد ‌است.

منبع: دنیای سرامیک

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند