حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1120 بازديد

شفاف سازی شرکت کاشی تکسرام

شفاف سازی شرکت کاشی تکسرام
نماد معاملاتی شرکت تولیدی‌ کاشی‌ تکسرام‌ (کترام۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام در آخرین شش روز معاملاتی، به منظور شفاف سازی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف گردید.

نمودار تعدیل شده زیر بر اساس تایم فریم روزانه و بازه ۱۲ ماهه ( کترام) است. با توجه به نمودار, سهم در اوایل آبان ماه سال ۹۶ روند نزولی خود را شروع کرده و پس از حفظ روند نزولی خود به مدت تقریبا پنج ماه در اوایل فروردین ماه ۹۷ موفق به شکستن این روند نزولی و رد کردن خط میانگین متحرک نسبی (Moving Average) به سمت بالا شده است.

نامه شفاف سازی شرکت
عصر دیروز شرکت کاشی سازی تکسرام (کترام۱) در سایت کدال اعلام کرد: «به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. با عنایت به تغییرات قیمت سهام این شرکت در روزهای معاملاتی گذشته به استحضار می‌رساند به غیر از افزایش فروش شرکت در فصل زمستان نسبت به فصول قبل رویداد با اهمیتی در شرکت که موثر بر قیمت هر سهم این شرکت بوده یا مستلزم افشاء باشد اتفاق نیفتاده است. علیهذا تغییرات قیمت سهام این شرکت عمدتاً ناشی از شرایط بازار و عرضه و تقاضا می باشد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.»

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند