حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
565 بازديد

شناسایی خانه‌های خالی از سکنه تا یک ماه آینده

شناسایی خانه‌های خالی از سکنه تا یک ماه آینده
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه اخذ مالیات بر خانه های خالی از سکنه می تواند در تعدیل و کاهش قیمت بازار مسکن نقش اساسی داشته باشد، گفت: امیدواریم که با حمایت سایر وزارتخانه ها و دستگاه ها تا یک ماه آینده تمام واحدهای مسکونی خالی از سکنه شناسایی شوند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی در حاشیه نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز این کمیسیون موضوع سامانه املاک و اسکان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر اساس قانون مالیات بر خانه های خالی، در گام نخست باید واحدهای مسکونی خالی شناسایی می شد که خوشبختانه این اقدام با عملکرد خوب و مثبت وزارت راه محقق شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با شناسایی خانه های خالی از سکنه تاکنون مشخص شده که حدود دو میلیون و 500 هزار واحد جزء خانه های دوم یا بیشتر مالکان محسوب می شوند، در شرایط کنونی اطلاعات ارائه شده از سوی مالکان در مرحله راستی آزمایی قرار دارد و امیدواریم که با حمایت سایر وزارتخانه ها و دستگاه ها تا یک ماه آینده تمام واحدهای مسکونی خالی از سکنه شناسایی شوند.

کاهش قیمت بازار مسکن

وی گفت: اخذ مالیات بر خانه های خالی از سکنه می تواند در تعدیل و کاهش قیمت بازار مسکن نقش اساسی داشته باشد، از طرف دیگر دو فوریت طرح جهش تولید مسکن در نشست فردای مجلس اعلام وصول خواهد شد که این طرح نیز در صورت تصویب کمک شایانی به مدیریت بازار خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: طرح جهش تولید مسکن سه محور اساسی تأمین مصالح ساختمانی ارزان قیمت، تأمین اراضی رایگان و ارائه تسهیلات مناسب ساخت دارد که مدیریت هر یک از این بخش ها می تواند موجب شکوفایی در بازار تولید و ساخت و ساز مسکن شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند