حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
447 بازديد

شناسایی ۳۴ هزار ساختمان ناایمن در تهران

شناسایی ۳۴ هزار ساختمان ناایمن در تهران
رییس شورای شهرتهران اعلام کرد که ۳۴ هزارساختمان ناایمن در تهران وجود دارد که تنها ۲۲۰ ساختمان ایمن شدند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز  پیش از آغاز جلسه شورای شهر  با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی حادثه کلینیک سینا و حضور شهردار تهران در صحن علنی شورا، گفت:  امروز دستور جلسه صحن را عوض کردیم و بحث جلسه اولیه صبح هم بحث حادثه سینا است که بر همین اساس از شهردار درخواست کردیم که به صحن بیایند و دست اندرکاران هم از وزارت بهداشت دعوت شدند که البته گفتند شاید امروز نیایند.

وی با بیان اینکه وزارت کار، شهرداری، وزارت بهداشت در این باره مسئول هستند و قرار است نتایج امروز به صحن اعلام شود، درباره ساختمان های ناایمن تهران گفت: بعد از پلاسکو پایش زیادی از ساختمان ها در تهران انجام شد و حدود ۳۴ هزار ملک ناایمن تشخیص داده شد که تاکنون تنها ۲۲۰ ملک ایمن شده و ۳۲۰۰ ملک در حال ایمن سازی هستند و در مورد نزدیک به ۳۰۰۰ ملک اقدام خاصی نکردند.

هاشمی با بیان اینکه ما در شورای شهر ضابط قضایی نداریم و زمانی می توانیم اقدام کنیم که در کمیسیون ماده ۱۰۰ تصمیم گیری شود، تصریح کرد:
ضوابط قضایی دراین موارد با وزارت بهداشت و وزارت کار است و ما گزارش نا ایمنی را هم به وزارت بهداشت و وزارت کار می دهیم.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند