حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
2068 بازديد

شیشه دور دوشی برای جلوگیری از رسوب کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

شیشه دور دوشی برای جلوگیری از رسوب کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی
در طراحی دکوراسیون داخلی جدید برخلاف ساختمان‌های قدیمی همه‌ی فضاها از اهمیت ویژه‌ای در طراحی و دیزاین برخوردار هستند.

در گذشته حمام فقط به یک چهاردیواری دوش دار منتهی می‌شد که سعی می‌شد دیواره‌های آن به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از کاشی‌های یکدست سفید پوشانده شود. اما پیشرفت طراحی دکوراسیون داخلی، باعث شد که حمام به عنوان یکی از بخش‌های مهم خانه که پتانسیل زیادی برای دیزاین و طراحی دارد دارد شناخته شود. امروزه انتخاب کاشی و سرامیک حمام یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد است. با توجه به طرح‌های مختلف کاشی و سرامیک که به بازار آمده است شما می‌توانید هر طرح و رنگی را که دوست دارید به فضای حمام خود بدهید. 

دیزاین داخلی حمام

امروزه برای حمام‌ها فضاهای بزرگتری انتخاب می‌شود و حمام فضای مشترکی با سرویس بهداشتی دارد. در نتیجه فضای بیشتر منجر به استفاده از کاشی و سرامیک بیشتر می‌شود. اما توجه به این نکته که برخورد آب و بخار آن با کاشی و سرامیک به خصوص آب‌های سنگین که دارای املاح معدنی بسیاری هستند باعث ایجاد رسوبات و جرم بر روی کاشی و سرامیک می‌گردد. به همین علت بسیاری از انتخاب کاشی و سرامیک با طرح‌های جذاب خودداری می‌نمایند. اما چاره کار چیست؟

چگونه می‌توان مانع از رسوبات آب‌های املاح دار بر روی کاشی و سرامیک شد؟

ظهور متریال جذابی همچون شیشه در شکلی مستحکم تر برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی توانسته است به بسیاری از دغدغه‌های افراد پایان دهد. استفاده از شیشه درفضاهای حمام به عنوان عاملی برای تفکیک فضای دوش از سایر فضاها اتفاق جالبی در دکوراسیون داخلی فضای حمام و سرویس بهداشتی بوده است. امروزه شیشه در کنار کاشی و سرامیک تبدیل به یکی از عناصر اصلی طراحی و دکوراسیون حمام در خانه شده است. اجرای طرح‌های گوناگون با متدهای جدید راهکارهای بسیاری در ایجاد زیبایی هر چه بیشتر را با استفاده از شیشه حمام و کابین دوش میسر می‌نماید که مهمترین دلیل آن قابلیت بالای شیشه برای طرح پذیری و رنگ پذیری و مچ شدن با المان‌های مختلف کاشی و سرامیک می‌باشد.

ویژگی‌های شیشه حمام

شیشه حمام از نوع شیشه سکوریت می‌باشد که بیانگر مقاومت بالای آن در مقابل ضربه، فرسایش و رطوبت است. تفکیک فضای حمام و دوش با استفاده از شیشه که عایق گرما و رطوبت است باعث جلوگیری از فرسایش سایر المان‌ها مانند کاشی و سرامیک و وسایل موجود در حمام و سرویس بهداشتی می‌شود. این شیشه‌ها به نوعی دیواری هستند که قابلیت دید دارند و در مواقع ضروری می‌توان آنها را مات و کدر کرد. با استفاده از شیشه حمام در فضاها، محدوده حمام نیز جزویی از فضا به چشم می‌آید و بزرگتر جلوه می‌کند. این شیشه‌ها با قابلیت بالا در جلوگیری از ورود باکتری‌ها و میکروب‌ها به سایر فضاها، نقش مهمی در ایزوله کردن فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی دارد. حمام شیشه ای با نگهداری گرما و بخار آب در خود از اتلاف انرژی به میزان زیادی جلوگیری می‌کند. سبک بودن شیشه‌ها و نصب آسان آنها به دیوارهایی که باید آنها را عایق کاری کنید از حمام شیشه ای گزینه‌ای عالی برای اجرا در فضاهای کوچک ساخته است. فریم‌های بکار رفته در شیشه حمام از نوع آلومینیوم و استیل ضدزنگ است که مقاومت بالایی در برابر فرسودگی دارد. عموما طرح‌های ایجاد شده بر روی شیشه حمام از نوع سند بلاست است که فاقد فرسودگی و تخریب هستند. شیشه‌های حمام از شیشه‌هایی سکوریت با ضخامت 10 میلی‌متری ساخته شده‌اند که مانند یک دیوار طبیعی در برابر ضربه، حرارت و رطوبت عمل می‌کند.

استفاده از شیشه در حمام

شیشه حمام به عنوان شیشه دوردوشی نیز شناخته می‌شود که دور تا دور دوش را می‌پوشاند و مانع از نفوذ آب و رطوبت به سایر بخش‌های حمام می‌شود.از شیشه‌ها علاوه بر پارتیشن بندی و کابین دوش به عنوان درب نیز در حمام استفاده می‌شود این درب‌ها ممکن است به شکل ریلی یا معمولی باشد. درب ریلی حمام، مناسب حمام‌هایی است که فضای کافی ندارند و استفاده از درب‌های معمولی در آنها فضا را تا حد زیادی کوچک می‌کند. استفاده از درب ریلی در این فضاها بتعث بزرگتر نمایش دادن فضا می‌شود.

انواع شیشه حمام

شیشه حمام در دو نوع فریم دار و بدون فریم موجود است. در شیشه حمام فریم لس یا بدون بریم، شیشه بکار رفته با ضخامت 10 میلی متری به کار رفته است و قابلیت اجرای بسیار بالایی دارد و تمیز کردن آن بسیار آسان است. در کنار شیشه حمام بدون فریم شیشه حمام فریم‌دار قابلیت بسیار بالای برای اجرای فضاهای کوچک دارد. از شیشه‌های حمام نیم فریم نیز برای زیبایی هرچه بیشتر حمام استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید با یک انتخاب مناسب به عنوان شیشه حمام یا کابین دوش جلا و درخشش کاشی وسرامیک فضای حمام خود را برای سالهای سال تضمین نمایید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند