حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
382 بازديد

صادرات پودر سرامیکی ایرانی با کاربردهای صنعتی به ترکیه

صادرات پودر سرامیکی ایرانی با کاربردهای صنعتی به ترکیه
محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان پودر سرامیکی آلومینا را برای کاربرد در صنایع سرامیک صنعتی و کاتالیست‌سازی، نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع الکترونیک تولید کردند و توانستند این محصول صنعتی را به ترکیه صادر کنند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا، سید احمد شریف‌نیا، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان پودر سرامیکی آلومینا را ماده‌ای دانست که به خاطر  ویژگی‌های قابل توجهی که دارد در صنایع گسترده‌ای کاربرد دارد.

وی گفت: پودر سرامیکی آلومینا نسبت به سایش بالا مقاوم است و در برابر تغییرات شیمیایی حتی در دماهای بالا نیز مقاوم است.

وی، رسانایی گرمایی بالا را از دیگر قابلیت‌های این ماده نام برد و یادآور شد: این پودر همچنین در برابر فرکانس‌های اشعه مایکروویو شفافیت دارد و در ایران نیز برای ساخت این محصول، مواد اولیه و معدنی مورد نیاز به سهولت در دسترس است و قیمت جهانی آن نیز نوسان زیای ندارد.

شریف نیا خاطر نشان کرد: این ماده در تولید محصولات مختلفی از جمله، تولید سرامیک‌های صنعتی (کاشی و سرامیک و چینی آلات)، پولیش، تولید سرامیک‌های مهندسی، نسوزها، لعاب، کاتالیست، نفت، گاز و پتروشیمی، الکتریکی و اکترونیکی و ساینده کاربرد دارد و صنایع مختلفی مانند، صنایع کاشی سرامیک، صنایع پولیشینگ، صنایع نفت گاز پتروشیمی، صنایع نسوز و صنایع فعال در حوزه الکترونیک از جمله خریداران این محصول هستند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان درباره مزیت‌های این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی گفت: نمونه ساخته شده در داخل کشور علی رغم کیفیت خوب، از قیمت به مراتب کمتری نسبت به نمونه آلمانی برخوردار است، هر چند این تفاوت قیمت با توجه به نوسان نرخ ارز و مسائل دیگر متغیر است.

طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، وی از صادرات این محصول به کشور ترکیه خبر داد و یادآور شد: افزایش تنوع محصولات، افزایش ظرفیت تولید، تدوین استاندارد مخصوص مواد پیشرفته، انتقال فناوری و توسعه بازارهای صادراتی از جمله اهدافی است که در این مجموعه دانش‌بنیان برای آینده در نظر گرفته شده‌اند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند