حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
370 بازديد

صادرات کالا از مجتمع بندری کاسپین به چین

صادرات کالا از مجتمع بندری کاسپین به چین
به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای اقتصاد؛ با تکمیل حلقه‌های زیرساختی ترانزیتی ریلی و لجستیکی و انعقاد توافقنامه‌های متعدد با کشورهای منطقه و همراهی نهادهای همکار دولتی، زمینه افزایش ترانزیت کالا از مسیر منطقه آزاد انزلی فراهم خواهد شد.

امین افقی، معاون اموربندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام اینکه توسعه رویکرد صادرات محور مجتمع بندری کاسپین از طریق ارائه مشوق‌ها و بسته‌های حمایتی متنوع به‌عنوان یک راهبرد توسط سازمان در دستور کار قرار دارد، اعلام کرد: با بارگیری تعداد ۶ کشتی، بالغ بر ۴۵۰ TEU کانتینر انواع مصالح ساختمانی، مواد غذایی، فرش، خشکبار،مواد پتروشیمی و ظروف از این مجتمع بندری به چین صادر شده است.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی کریدور چین-قزاقستان-ایران با محوریت این منطقه، زمینه کاهش هزینه و مدت زمان ترانزیت کالا در مقایسه با مسیر تجاری موجود میان ایران و چین را فراهم کرده، افزود: توسعه ترانزیت کالا و کسب درآمدهای ارزی ناشی از آن برای منطقه و کشور و افزایش ظرفیت‌های صادراتی و حمایت از تولید کالای ایرانی از مهم‌ترین دلایل ایجاد کریدورهای جدید ترانزیتی از سوی سازمان منطقه آزاد بوده؛ موضوعی که با تکمیل حلقه‌های زیرساختی ترانزیتی ریلی و لجستیکی و انعقاد توافقنامه‌های تجاری با کشورهای منطقه و همراهی نهادهای همکار دولتی، زمینه افزایش ترانزیت کالا از مسیر این منطقه را فراهم خواهد کرد. معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از مشوق‌ها، مزیت‌های رقابتی و معافیت‌های قانونی ارائه شده از سوی سازمان به فعالان اقتصادی، مجتمع بندری کاسپین به یکی از مبادی اصلی تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی مورد نیاز کشور تبدیل شده است، افزود: تاکنون با ورود ۳۲ کشتی، ۲۵۰۰ TEU کانتینر کالا و مواد اولیه مورد نیاز کشور از مسیر این کریدور تجاری از چین در مجتمع بندری کاسپین تخلیه شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند