حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
300 بازديد

صادرات ۳۵۸ هزار تن کالا از دو پایانه‌ مرزی سیستان وبلوچستان

صادرات ۳۵۸ هزار تن کالا از دو پایانه‌ مرزی سیستان وبلوچستان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صادرات ۳۵۷ هزار و ۸۲۳ تن کالا در سال جاری از پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه این استان خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری مهر؛ تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۲۷۸ هزار و ۹۴۸ تن کالا در این مدت از طریق پایانه مرزی میلک و ۷۸ هزار و ۸۷۵ تن کالا از طریق پایانه مرزی میرجاوه صادر شده است.

وی با بیان اینکه مواد غذایی، سیمان، موادسوختی، گازمایع، قیر و هیدروکربن عمده کالاهای صادراتی این مدت از پایانه‌های مرزی میرجاوه و میلک بودند، افزود: با توجه به اینکه مبادلات تجاری مرزی یکی از شاخص‌های اصلی در برقراری ارتباط با کشوهای همسایه و توسعه اقتصادی منطقه‌ای است، این اداره کل به منظور افزایش داد و ستد مرزی و گسترش همکاری متقابل اقتصادی با کشورهای افغانستان و پاکستان طرح جامع توسعه پایانه‌های مرزی را مورد توجه ویژه قرار داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این مدت ۱۶۲ هزار و ۹۴۸ تن کالا با ۷ هزار و ۱۴ دستگاه از طریق پایانه‌های مرزی این استان ترانزیت شده است.

وی با اشاره به حمل و نقل داخلی کالا در سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۴۹۸ تن کالا با ۷۷ هزار و ۸۵ سفر ناوگان باری در این مدت در استان جابجا شده است.

باقری ادامه داد: این حجم از کالا بوسیله ۶۳ شرکت حمل و نقل داخلی کالای سیستان و بلوچستان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه مواد نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده سیستان و بلوچستان در مدت مذکور بوده است، گفت: شهرستان زاهدان با ۶۲۱ هزار و ۴۱۳ تن معادل ۴۹ درصد کل بار جابجا شده، بیشترین میزان حمل بار داخلی در حوزه این استان را به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اینک ۹ هزار و ۵۲۰ راننده، ۶ هزار و ۷۳۲ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۳ سال و همچنین ۶۹ شرکت حمل و نقل داخلی کالا، سه پایانه عمومی بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان تحت نظارت این اداره کل در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالا فعالیت دارند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند