حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
734 بازديد

صادرات ۵۰۰۰ تن کاشی و سرامیک از چهارمحال و بختیاری

صادرات ۵۰۰۰ تن کاشی و سرامیک از چهارمحال و بختیاری
 نعیم امامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج هزار تن کاشی و سرامیک از چهارمحال و بختیاری صادر شد، اظهار داشت: ارزش محموله های صادراتی کاشی و سرامیک از چهارمحال و بختیاری بیش از۷۵۰ هزار دلار است.

وی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از تولید کنندگان برتر تولید کاشی و سرامیک در کشور است.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چهار کارخانه تولید کاشی و سرامیک در چهارمحال وبختیاری فعالیت می کنند، اظهار داشت: این کارخانه های تولید کاشی در شهرستان های شهرکرد و بروجن واقع هستند.
۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی تولید کاشی و سرامیک چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنندوی عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی تولید کاشی و سرامیک فعالیت می کنند.رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سالانه حدود هشت میلیون متر‌مربع کاشی و سرامیک توسط این واحد های صنعتی تولید می شود و روانه بازار مصرف می شود.
وی بیان کرد:بخش تولید کاشی و سرامیک از مهمترین ظرفیت های اشتغال‌زا در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می روند که باید واحد های تولیدی کاشی و سرامیک توسعه یابند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند