حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
476 بازديد

صدور مجوز افزایش 250 درصدی سرمایه کاشی حافظ

صدور مجوز افزایش 250 درصدی سرمایه کاشی حافظ
 سازمان بورس با افزایش سرمایه ٢۵٠ درصدی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ با نماد معاملاتی کحافظ در بازار سرمایه موافقت نمود و با صدور مجوزی شرایط فراهم نمودن این افزایش سرمایه را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر نمود.

پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی شرکت کاشی حافظ از سه محل سود انباشته، اندوخته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی از سوی سازمان بورس در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت و انجام آن بلامانع اعلام شد. در همین راستا کاشی حافظ با نماد معاملاتی کحافظ با دریافت مجوز افزایش سرمایه، آماده برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شد.

شرکت بورسی کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ با نماد بورسی کحافظ با تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی خود را از ۱۴۶.۸ به ۵۱۴.۱ میلیارد تومان می رساند.

نگاهی به تاریخچه کاشی حافظ

کارخانجات کاشی حافظ در دهه 50 شمسی در صنعت سرامیک کشور آغاز به کار نمود و از نخستین مجموعه‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور است که توانسته است نام خود را به عنوان یکی از معتبر‌ترین تولیدکنندگان داخلی صنعت کاشی و سرامیک ثبت نماید. این مجموعه با احداث کارخانه‌ای در زمینی به وسعت ۴۱ هکتار در نزدیکی شهر شیراز آغاز به کار کرده است. کاشی حافظ  تا کنون  چندین مرحله بتجهیز و نوسازی خطوط را داشته است تا بتواند با استفاده از فناوری های روز جهان محصولات با کیفیت تری را به مشتریان خود عرضه نماید. کاشی حافظ توانسته است به عنوان یکی از پیشگامانصنعت کاشی و سرامیک کشور پیشرفت فوق العاده ای در متراژ تولید و کیفیت محصولات خود به وجود آورد.

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در حال حاضر به عنوان نخستین و تنها ارایه کننده پرسلان‌های اکسترودری در خاورمیانه شناخته می شود که توانسته است نام ایران را به عنون چهارمین کشور دارنده این فناوری در جهان مطرح نماید.
بیش از ۵۰۰ نفر نیروی کار مجرب و آموزش دیده در حال حاضر در بخش‌های مختلف این شرکت مشغول فعالیت هستند که تعداد قابل توجهی از آنان در کارخانجات کاشی حافظ مسئولیت تولید و توسعه محصولات این شرکت را بر عهده دارند.
کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ که در آغاز، کار خود را تنها با تولید کاشی دیواری آغاز کرده بود، هم‌اکنون با راه‌اندازی سه خط تولید کف، دیوار و پرسلان اکسترودی و تولید طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت، متنوع و زیبا پاسخ‌گوی نیازها و سلایق بخش وسیعی از مصرف کنندگان محصولات سرامیکی در کشور است.
کاشی حافظ در طول سال‌های فعالیت خود توانسته است با تکیه بر فناوری‌های جدید و توسعه منابع انسانی و نوسازی و تجهیز ماشین‌آلات خود با پیش‌رفت‌های جهانی صنعت کاشی و سرامیک هم‌گام شود و به خوبی به نیازها و سلایق جدید بازار پاسخ دهد و بدین ترتیب از سال‌ها پیش به عنوان یکی از نام‌آوران این صنعت در کشور شناخته شود.
این مجموعه علاوه بر عنوان نخستین دارنده نشان طلایی استاندارد در صنعت کاشی و سرامیک، تا کنون موفق شده است گواهی‌نامه‌ها و استانداردهای مختلف صنعت را به دست آورد و برای چندین سال به عنوان صادرکننده نمونه کشور معرفی شود. برای دیدن دیگر افتخارات و جوایز کاشی حافظ این جا کلیک کنید.
ظرفیت تولید این مجموعه شامل ۸.۵ میلیون متر مربع کاشی دیوار، کف و پرسلان اکسترودی در سال است که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه در ۷ خط تولید حاصل می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند