حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
518 بازديد

صدور پروانه ساختمان رایگان در مناطق سیل‌زده

صدور پروانه ساختمان رایگان در مناطق سیل‌زده

محمدرضا شاملو معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: صدور پروانه ساختمان در مناطق سیل‌زده رایگان بوده و سیمان مورد نیاز ساخت خانه‌های جدید در این مناطق هم به مقدار نیاز و رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
این مقام مسئول در روز جمعه در جریان مراسم آغاز بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در شهرستان گمیشان اظهار داشت: برای اطمینان از رعایت کلیه شاخص‌های فنی و کارشناسی و استانداردهای معماری در ساخت وساز، بنیاد مسکن بر کلیه مراحل ساخت این خانه‌ها نظارت کرده و خدمات فنی و مهندسی ارايه می‌کند.
شاملو تاکید کرد: باید از تجارب سیل در برنامه‌ریزی‌های بعدی استفاده کرده و از ساخت خانه‌هایی با استحکام پایین و مصالح غیراستاندارد جلوگیری نماییم.
وی با اشاره به پیشروی آب در منطقه گمیشان در سال‌های دهه هفتاد اظهار داشت: اگر از تجارب گذشته به درستی استفاده می‌شد، امکان کاهش خسارت‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشت.
ایشا در ادامه به وام‌های قابل پرداخت به سیل زدگان برای ساخت مسکن اشاره نمود و گفت: این تسهیلات قرض الحسنه بوده و با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند