حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
448 بازديد

صد سالگی گروه صنعتی COLOROBBIA در صنعت کاشی و سرامیک

صد سالگی گروه صنعتی COLOROBBIA در صنعت کاشی و سرامیک
گروه صنعتی Colorobbia که توسط نسل چهارم خانواده بیتوسی رهبری می‌شود، یک قرن خلاقیت را در صنعت جهانی کاشی و سرامیک جشن می‌گیرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ صد سال از زمانی که گوئیدو بیتوسی در سال 1921 کارگاه سرامیک دست ساز خود را افتتاح کرد، می‌گذرد و او با این کار بذر آنچه بعدها به گروه کلوروبیا، که یک شرکت پیشرو چند ملیتی در تامین مواد خام، محصولات نیمه آماده و خدمات صنعت سرامیک است و همیشه در خط مقدم پیشرفت فنی در این زمینه بوده است، تبدیل شد را کاشت.

Gruppo Colorobbia که اکنون توسط نسل چهارم خانواده بیتوسی مدیریت می‌شود، قرنی مملو از خلاقیت و کارآفرینی بین المللی را جشن می‌گیرد که در آن راه حل‌های صنعتی برای نیازهای بازار جهانی سرامیک توسعه داده است.

امروزه، گروه مستقر در توسکانی 29 شرکت با بیش از 2000 کارمند در 18 کشور از جمله اسپانیا، لهستان، مکزیک، برزیل، اندونزی، هند، ویتنام، پرتغال، چین، ترکیه، امارات متحده عربی و یک شعبه جدید در آمریکا دارد.

شرکت‌های تابعه آن شامل این موارد هستند: Industrie Bitossi, Inkabor, Minerals 2000, Mariter, Eurit, Colorobbia Art, Bitossi Ceramiche, Bitossi Home و Ce.Ri.Col.

تاریخچه ای مملو از ترقی

برند بیتوسی که در شهر توسکان مونتلپو، که یکی از قدیمی‌ترین مراکز تولید سرامیک است، تاسیس شد، کار خود را به عنوان یک سازنده دست ساز ظروف غذاخوری سنتی رنسانس شروع کرد. از همان ابتدا تاکنون، Gruppo Colorobbia به طور مداوم خود را به عنوان یک پیشرو در صنعت جهانی سرامیک اثبات کرده است. این رویکرد به مقدار زیادی به دلیل تلاش‌های ویتریانو بیتوسی است، که در سال 1942 در سن 17 سالگی میراث پدر خود را بدست گرفت و گسترش بین المللی شرکت را تا مرگ خود در 2018 مشاهده نمود. در حین سال‌های بعد از جنگ، او اولین قدم‌ها را به سمت مدرن سازی همکاری بین طراحان سرامیک برداشت و با افراد نامداری همچون اتور سوتساس همکاری کرد.

همین روحیه مدرن بود که خانواده بیتوسی را به سمت گسترش برد تا به اولین تامین کننده بین المللی مواد برای دکور محصولات سرامیکی تحت نام Gruppo Colorobbia تبدیل شوند. آنها معدن‌های مواد خام به دست آوردند (زیرکونیوم با Industrie Bitossi و بوریک اسید با Inkabor) و دارای تنوع زیادی از محصولات شدند، به گونه ای که بازه کاملی از مواد را همچون رنگدانه‌ها، خمیر شیشه، جوهرهای دیجیتال، اکسید سرب، لعاب‌های چینی، لاینینگ آسیاب و محصولات برای شیشه، و همچنین پشتیبانی لجستیکی و عملیاتی تامین می‌کردند.

تحقیق و خلاقیت

Gruppo Colorobbia به لطف خلاقیت و پیشرفت‌های فنی در آزمایشگاه‌های بین المللی خود، نقش مهمی در یکی از پویاترین قسمت‌های صنعتی از نظر فنی بازی می‌کند.

اکنون سالهاست که این شرکت بوسیله تحقیقات متداوم در مورد تکنیک‌های جدید و جوهرها با عملکرد عالی با پتانسیل تزئین بالا، در خط مقدم چاپ دیجیتال قرار دارد، در همین حین قابلیت‌های خود را نیز بوسیله ایده‌های خلاقانه در قسمت کاشی و شیشه گسترش داده است. آخرین خلاقیت‌های آنها شامل جوهرهای پایه آب با عملکرد بالا برای سرامیک و کاشی، و فرایندهای جدید برای تزئین و رنگ شیشه می‌شود.

این شرکت همچنین اولین شرکتی است که تکنیک‌های جدیدی را برای استفاده دیجیتال از فلزات گرانبها در ظروف غذاخوری، کاشی و شیشه ارائه داده است، که این گام مهمی برای روشی است که تا آن زمان فقط محدود به کاربردهای دستی بوده است. این شرکت به زودی تولید لعاب‌های پایه آب برای کاربردهای دیجیتال را شروع می‌کند، راه حلی که انقلابی در پتانسیل تزئینی سطوح توسط الگوها و جلوه‌های کاملا دیجیتال ایجاد خواهد نمود.

تعهد شرکت به دوام در آخرین نوآوری‌های فناورانه در مراکز تحقیقاتی، از جمله پوشش‌های جدید ضد باکتری خود تمیز شونده سرامیکی و سیستم نوآورانه ثبت شده PHOEBE، تکنولوژی که از فیلترهای سرامیکی برای تصفیه ایمن هوا و محیط از باکتری‌ها استفاده می‌کند، منعکس شده است.

Gruppo Colorobbia با چشم انداز وسیع تحقیق و تنوع تجاری خود، سهم عمده ای در بخش زیست پزشکی و تحقیقات در مورد نانو مواد توسط نوآوری‌های مبتنی بر سرامیک‌ها ایفا کرده است.

بعد از یک قرن تجارت، Gruppo Colorobbia به رشد خود در سطح جهانی ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره، مارکو بیتوسی می‌گوید: یک شور ذاتی برای زیبایی، هنر و طراحی در DNA ما نوشته شده است. این، به همراه منابع عظیم طبیعی و فنی، تخصص بی نظیر و طیف گسترده ای از محصولات، ما را به یک شرکت دینامیک تبدیل کرده است که قابلیت تامین تمام سرویس‌ها را، از جمله پیشنهاد در مورد مواد خام، محصولات نیمه آماده و تکنیک‌های پیشرفته تزئین دارا هستیم. پس از یک قرن، ما بیش از هر زمانی به آینده توجه کرده‌ایم. مسیر رشد ما همچنین شامل ایجاد مشارکت‌های جدید در پویاترین بازارها مانند جنوب غربی آسیا خواهد بود. در همین حین، نسل چهارم خانواده ما به مدیریت گروه پیوسته اند و نقش مهمی در ساختن آینده حتی بهتر خواهند داشت.

جشن صد سالگی گروه صنعتی COLOROBBIA در صنعت کاشی و سرامیک

جشن صد سالگی گروه صنعتی COLOROBBIA در صنعت کاشی و سرامیک

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند