حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
406 بازديد

صعود گروه کوهنوردی کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی به قله علم کوه

صعود گروه کوهنوردی کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی به قله علم کوه
گروه کوهنوردی کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی توانستند به قله علم کوه صعود کنند.

به گزارش کاشی لند به نقل از روابط عمومی کارخانجات کاشی سعدی؛ گروه کوهنوردی کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی به سرپرستی آقای وحید طیب اصل در هفتمین روز از مردادماه ۱۳۹۹ موفق به صعود به قله علم‌ کوه شدند.

این کوه در شمال کشور و دومین کوه بلند ایران پس از دماوند است. علم‌کوه در پارهٔ مرکزی رشته‌کوه البرز در جنوب دریای مازندران قرار دارد. این کوه از دیدگاه تقسیمات کشوری، در منطقهٔ تخت سلیمان در شهرستان کلاردشت در استان مازندران قرار دارد. بیشتر شهرت این کوه به خاطر دیواره‌ای است که در دامنه شمالی آن واقع است و دارای فنّی‌ترین و سخت‌ترین مسیرهای سنگ‌نوردی و دیواره‌نوردی در ایران است. این دیواره در ایران، جایگاهی مانند کی۲ در جهان را داراست.

دکتر مالکی مدیریت عامل کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی همکاران مجموعه خاطرنشان ساختند که تولید خوب نتیجه جسم سالم است ایشان ضمن تشکر و قدردانی از حرکت زیبای آقای وحید طیب اصل در فتح این قله برای ایشان و خانواده شان آرزوی سلامتی و سعادت از خداوند متعال را خواستار شدند.

در همین راستا گروه کوهنوردی کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی هدف بعدی خود را قله دماوند قرار دادند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند