حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
713 بازديد

طرح توسعه کارخانه کویرتایر ،کاشی و سرامیک و ریسندگی اشتغال زیادی به همراه دارد

طرح توسعه کارخانه کویرتایر ،کاشی و سرامیک و ریسندگی اشتغال زیادی به همراه دارد
داوود شهرکی در کارگروه تخصصی اشتغال که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی همراه بود اظهار داشت: 47 واحد صنعتی در خراسان جنوبی با اعتبار 60 میلیارد تومان در سامانه کارا ثبت‌نام کردند. 

وی با بیان اینکه بالغ بر 500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال‌های 95 و 96 پرداخت شده که 470 واحد در سال گذشته و 500 واحد امسال از این تسهیلات برخوردار شدند افزود: استان خراسان جنوبی از ظرفیت معدن خوبی برخوردار بوده که باید سرمایه گذاری در استان صورت گیرد. 

رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: 50 هزار بافنده در استان خراسان جنوبی وجود دارد که تنها 5 هزار نفر از این تعداد تخت پوشش بیمه هستند. 

شهرکی با بیان اینکه باید به طرح‌هایی که می‌تواند اشتغال قابل توجه ایجاد کنند توجه ویژه‌ای شود افزود: باید طرح‌هایی مانند کویرتایر، کاشی و سرامیک و ریسندگی مورد حمایت قرار گیرد چون می‌تواند اشتغال زیادی داشته باشد. 

وی بیان کرد: باید یارانه‌ها براساس میزان توسعه نیافتگی استان‌ها در نظرگرفته شود و طرح‌هایی که در روستاها بتواند تسهیلات دریافت کند در اولویت قرار گیرد و طرح‌هایی که اشتغال زیادی دارند باید در اولویت باشد و از ظرفیت معدنی استان استفاده شود تا فاصله را با استان‌های توسعه یافته را کم کنیم. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند