حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
141 بازديد

طرح ۲ فوریتی نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن

طرح ۲ فوریتی نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بازار مصالح ساختمانی نیازمند ساماندهی است گفت: با واگذاری زمین و کنترل قیمت نهاده‌ها می‌توان مشکلات حوزه مسکن را رفع کرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری تسنیم در رشت؛ مهرداد گودرزوند چگینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس، واگذاری زمین و کنترل قیمت نهاده‌هایی مانند مصالح ساختمانی در بازار را برای حل معضل مسکن در کشور از جمله اقداماتی که باید در دستور کار قرار گیرد ذکر کرد و اظهار داشت: طرح 2 فوریتی مسکن که شامل بخش‌های مختلفی است در مجلس ارائه شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مکلف کردن دولت از طریق واگذاری زمین و کنترل قیمت‌ نهاده‌های مسکن را در شرایط کنونی مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: دولت باید زودتر وارد بازار مسکن می‌شد از طرفی لازم بود پروژه‌های مسکن مهم را ابتدا به پایان می‌رساند و سپس به سراغ اجرای طرح‌های دیگر می‌رفت.

گودرزوند چگینی طرح اقدام ملی مسکن را که دولت اجرای آن را در دستور کار خود قرار داده است نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بدون شک مجلس در بحث حل و فصل مشکلات ایجاد شده در حوزه مسکن و برای حمایت از قشرهای مختلف و آسیب‌پذیر جامعه برنامه دارد تا با اجرای طرح‌هایی بخشی از مشکلات آن‌ها حل شود.

56 هزار واحد مسکن محرومان باید تا سال آینده افتتاح شود

نماینده مردم رودبار در مجلس از رویکرد و نگاه متفاوت به مسکن در کشورمان در مقایسه با سایر کشورها سخن گفت و با بیان اینکه این نگاه و رویکرد لازم است تغییر پیدا کند ابراز داشت: در کشورهای دیگر از مسکن به عنوان کالای مصرفی یاد می‌شود در حالی‌که در کشورمان مسکن را به عنوان کالایی سرمایه‌ای تلقی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر دولت در بحث طرح اقدام ملی مسکن با جدیت بسیار بیشتری ورود کند یقیناً بخشی از مشکلات مسکن در کشور حل می‌شود اظهار داشت: بحث توسعه شهرها و روستاها از طریق واگذاری زمین‌هایی که در حاشیه آن‌ها قرار دارند برای ساخت مسکن از جمله اقداماتی است که اجرای آن می‌تواند مثمرثمر واقع شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعمال کنترل بیشتر دولت بر روی بخش نهاده‌های مسکن به ویژه قیمت مصالح ساختمانی را نیز به عنوان راهکاری که باید در دستور کار دولت قرار گیرد دانست و افزود: بدون شک مشکلات و چالش‌های حال حاضر مسکن با ارائه طرح‌های مناسب و اجرای سریع آن‌ها قابل حل و فصل است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند