حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
714 بازديد

عدم حمایت دولت از صادرات کاشی و سرامیک

عدم حمایت دولت از صادرات کاشی و سرامیک
یکی از صنایع مهم کشور صنعت کاشی و سرامیک می باشد که در سالهای اخیر مورد بی مهری دولت قرار گرفته است. عدم حمایت دولت از صادرات کاشی و سرامیک منجر به کاهش پتانسیل این صنعت برای عرض اندام در بازار جهانی شده است. 

 به نائب رئیس انجمن کاشی و سرامیک کشور با انتقاد از اینکه دولت آن‌طور که باید و شاید از صادرات در این حوزه حمایت نمی‌کند، تصریح کرد: گشایش اعتباری برای دریافت پول صادرات نیز تاکنون اتفاق نیفتاده است.
شریف فرد ادامه داد: دستگاه‌های مربوط دولتی نظیر وزارت خارجه، همراهی لازم با صنعتگران و صادرکنندگان این عرصه را ندارند.
وی با اشاره به مشکلات متعدد صادرات، ادامه داد: عوارض گمرکی که در عراق از صادرکنندگان ایرانی می‌گیرند بیشتر از سایر کشورها است و این موضوع توان صادرات را از تولیدکنندگان کاشی و سرامیک می‌گیرد که مسئولین دولتی باید در این موضوع ورود پیدا کنند.
رئیس انجمن کاشی و سرامیک یزد ادامه داد: در کشوری مثل پاکستان که بازار هدف خوبی برای محصولات کشور است، ترکیه حدود 26 نفر بازاریاب و متخصص این امر را دارد و این در حالی است که کشور ایران تنها یک نفر را برای پیگیری امور مربوطه به‌کارگرفته است.
هزینه بالای حمل‌ و نقل و نبود امکانات لازم در برخی گمرک‌های کشور و مشکلات متعدد ترخیص کالا از دیگر معضلات مورداشاره نائب رئیس انجمن کاشی و سرامیک کشور در بحث صادرات بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند