حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
2354 بازديد

فروش سرامیک کف با بهترین قیمت

فروش سرامیک کف با بهترین قیمت
خرید و فروش سرامیک کف یکی از مهمترین بخش‌های هزینه کاشیکاری در ساخت و ساز است که به قیمت آن توجه زیادی باید شود.

سرامیک مهمترین و بهترین پوشش برای سطح پرکاربردی همچون کف ساختمان، کف راهروها، کف معابر، کف پارکینگ و حتی کف پیاده رو است. از آنجایی که کف بیشتر تنش و اصطکاک را تجربه می‌کنند و بر این اثر فشار و اصطکاک در معرض فرسایش سریع هستند لازم است که متریال‌های مقاومی در آنها استفاده شود. سرامیک‌ها با توجه به رشد سریع فناوری برای ساخت سرامیک‌های جدید با قابلیت‌های بیشتر و مقاوم تری در مقابل انواع تنش‌ها بهترین گزینه هستند. 
خرید کاشی و سرامیک یکی از مهمترین بخش‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی است که با قیمت کاشی و سرامیک به قیمت سرامیک کف رابطه مستقمی دارد.

قیمت انواع سرامیک کف

سرامیک کف در انواع و اقسام طرح، رنگ و کیفیت وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی و نیاز انسان به یک متریال قوی تر برای پوشاندن سطوح پر رفت و آمدی همچون پارکینگ ها، معابر و پیاده روها، شرکت‌های تولید کننده کاشی و سرامیک به دنبال ارائه تولیداتی از سرامیک شدند که بتواند جایگزینی برای آسفالت، سیمان، سنگ‌های ساختمانی و سایر متریال‌های پوشش دهنده سطوح پر رفت و آمد شود. این تلاش در ظهور انواع سرامیک پرسلانی، اسلب‌ها و سرامیک فول بادی نتیجه داد و ما امروزه متریال‌های فوق قوی در برابر فشار، دما، ضربه و ... را در صنعت ساختمان داریم که توانسته اند جایگزینی برای انواع سنگ‌های ساختمانی، سطوح سیمانی، آسفالت و ... شوند. این سرامیک‌ها نسبت به سرامیک‌های معمولی قیمت بالاتری دارند. در واقع هر چه کیفیت کار بالاتر رود به همان اندازه قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. قیمت سرامیک گرانیتی کف و قیمت سرامیک طرح سنگ برای کف نسبت به سایر سرامیک‌ها بیشتر است البته اساس اصلی این قیمت‌ها کیفیت سرامیک و طرح روی آن می‌باشد.

قیمت انواع سرامیک کف

قیمت سرامیک پرسلانی کف

سرامیک‌های پرسلانی یکی از محبوب ترین سرامیک‌های روز بازار هستند که در مکان‌های مختلفی به کار می‌روند. این سرامیک‌ها به عنوان سرامیک‌های درجه یک در سطوح به کار می‌روند و باعث افزایش مقاومت سطح در برابر سرما، گرما، نفوذ آب، ضربه و ... در کنار زیبا سازی فضا می‌شود.
به طور کل قیمت سرامیک کف درجه یک نسبت به سایر سرامیک‌ها بالاتر است. سرامیک‌های درجه یک از کیفیت لعاب و پخت بهتری برخوردار هستند. لازم است است برخی از کارخانجات از گرید در رده بندی کاشی و سرامیک خود استفاده می‌نمایند. گرید به محصولات متفاوت خروجی از یک کوره گفته می‌شود که محصولات با توجه کیفیت رده بندی می‌شوند. 

قیمت سرامیک پرسلانی کف

قیمت سرامیک کف پذیرایی

بسیاری سرامیک‌های طرح دار را مناسب فضای پذیرایی می‌دانند. سرامیک‌های طرحدار کف پذیرایی بیشتر سرامیک‌های خوش طرحی هستند که فضای پذیرایی به خصوص پذیرایی‌های بدون فرش را با کمک دکوراسیون و مبلمان، لوکس و مناسب پذیرایی از مهمان چاوه می‌دهند. سرامیک با طرح‌های خاص نسبت به سایر سرامیک‌ها قیمت بیشتری دارند. 
در انتخاب سرامیک کف این فضا اگر در پذیرایی شما وسایل لوکس و آنتیکی وجود‌ دارد بهتر است از سرامیک هایی با طرح کم تر استفاده نمایید و بیشتر تمرکزتان را روی رنگ سرامیک بگذارید تا سرامیک کف مانند یک رنگ زمینه در گالری‌ها به جلوه گری مبلمان و وسایل لوکس شما کمک نماید.. این نوع سرامیک‌ها نسبت به سرامیک‌های طرح دار از قیمت کمتری برخوردارند.

قیمت سرامیک کف سرویس بهداشتی

کف سرویس بهداشتی فضایی است که لازم است سرامیک‌های آب گریز در آن استفاده شود، سرامیک هایی که از مقاومت بالایی در برابر جذب آب برخوردارند و تا حد امکان به دلیل آلودگی فضای سرویس بهداشتی آنتی باکتریال و خود تمیز شونده باشد. معمولا این نوع سرامیک‌ها قیمت بالاتری دارند اما با توجه به خاصیت آنها استفاده از این نوع کاشی و سرامیک در درازمدت به صرفه خواهد بود.

قیمت سرامیک کف حیاط

در گذشته برای پوشاندن سطح حیاط از موزاییک و سنگ استفاده می‌شد اما با روی کار آمدن سرامیک‌های مقاوم امروزه سرامیک‌های جای این دو متریال را گرفته است و کف حیاط به خصوص حیاط آپارتمان‌ها را از سرامیک‌های مقاومی همچون پرسلان استفاده می‌کنند که در هماهنگی طرح و رنگ با کاشی و سرامیک نمای ساختمان باشد.

قیمت سرامیک کف حیاط
قیمت انواع سرامیک کف حیاط بستگی به نوع انتخابی شما دارد. هرچه نوع مقاوم تری را انتخاب کنید با توجه به طرح و شکل دارای قیمت متفاوتی خواهد بود. با توجه به نوسانات شدید قیمت کاشی و سرامیک نمی توان قیمت قطعی برای کاشی و سرامیک در نظر گرفت، در نتیجه قبل از خرید حتی از فروشگاه هایی اینترنتی که قیمت مقطوع زده اند حتما استعلام قیمت نمایید آنگاه اقدام به خرید کاشی و سرامیک کنید.

قیمت سرامیک کف ارزان

اگر به دنبال سرامیک کف ارزان هستید، به شما توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌های اینترنتی کاشی و سرامیک دیدن نمایید. اکثر این فروشگاه‌ها محصولات خود را مستقیم از کارخانه تامین می‌نمایند که باعث حذف واسطه‌ها و پایین آمدن قیمت کاشی و سرامیک می‌شود. آگاهی از سایر دلایل ارزان شدن کاشی و سرامیک به شما کمک می‌کند که در خرید خود هزینه کمتری استفاده کنید.

قیمت سرامیک کف ارزان

در مقالات قبلی به دلایل ارزان شدن برخی از سرامیک‌های با کیفیت و طرح عالی اشاره نمودیم. برای آگاهی از قیمت سرامیک کف سال 1400 به خصوص قیمت سرامیک 50*50، قیمت سرامیک کف 60 در 60 و قیمت سرامیک کف 80 در 80 که مرسوم ترین سرامیک‌های کف هستند به وب سایت فروشگاهی کاشی لند مراجعه نمایید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند